|
Vývoj neformálního vzdělávání v ČR po roce 1989 a jeho současný stav
Brzková, Martina ; Jíra, Otakar (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Tato práce si klade za cíl popsat obtížně uchopitelné téma, kterým je vývoj neformálního vzdělávání v České republice od roku 1989 po současnost a jeho současný stav. Je zaměřena na organizace pracující s dětmi a mládeží a pokusí se zachytit významné momenty tohoto průběhu a také zjistit, zda je tento druh vzdělávání ve vzdělávacím systému nezastupitelný a případně v čem. Teoretická část práce se zabývá vývojem občanské společnosti a změnou postavení člověka v ní, vliv vzdělanosti a volného času na osobnost dnešního člověka. Kvantitativní empirická část přináší výsledky dotazníkového šetření mezi organizacemi pracujícími s dětmi a mládeží ve Středočeském kraji. Klíčová slova Neformální vzdělávání, zájmové vzdělávání, celoživotní vzdělávání, volný čas, nestátní neziskové organizace, občanská společnost
|
|
Vývoj neformálního vzdělávání v ČR po roce 1989 a jeho současný stav
Brzková, Martina ; Jíra, Otakar (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Tato práce si klade za cíl popsat obtížně uchopitelné téma, kterým je vývoj neformálního vzdělávání v České republice od roku 1989 po současnost a jeho současný stav. Je zaměřena na organizace pracující s dětmi a mládeží a pokusí se zachytit významné momenty tohoto průběhu a také zjistit, zda je tento druh vzdělávání ve vzdělávacím systému nezastupitelný a případně v čem. Teoretická část práce se zabývá vývojem občanské společnosti a změnou postavení člověka v ní, vliv vzdělanosti a volného času na osobnost dnešního člověka. Kvantitativní empirická část přináší výsledky dotazníkového šetření mezi organizacemi pracujícími s dětmi a mládeží ve Středočeském kraji. Klíčová slova Neformální vzdělávání, zájmové vzdělávání, celoživotní vzdělávání, volný čas, nestátní neziskové organizace, občanská společnost
|
| |