Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza trhu pracích prostředků a značky Perwoll na českém trhu
Bravená, Martina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza trhu pracích prostředků na českém trhu se zaměřením na značky Perwoll a potvrdit či vyvrátit předem stanovené hypotézy pomocí získaných informací z primárního a sekundárního výzkumu. Následně předložit doporučení pro další marketingovou orientaci značky. V rámci této analýzy se diplomová práce zabývá chováním spotřebitelů na trhu s pracími prostředky a jeho členěním. Práce je rozdělena do 3 hlavních částí. První část je teoretická a vytváří výchozí podklad pro ostatní kapitoly. Druhá část popisuje především trh pracích prostředků, jejich rozdělení a spotřebitelské vnímání. Jaké je povědomí značek a co hraje roli při rozhodování při nákupu pracího prostředku. Dále se práce zabývá samotnou značkou Perwoll a jejími charakteristikami. Poslední část práce se zabývá výzkumem, který byl proveden na základě primárních dat pomocí dotazníkového šetření. V závěru práce jsou shrnuty výsledky výzkumu a navržena řešení na případné zlepšení.
Analýza marketingové komunikace fitness centra s praktickou aplikací na společnost WorldClass International s.r.o.
Bravená, Martina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace fitness centra World Class Health Academy v Praze, které je součástí společnosti World Class International, s.r.o., jedním z největších poskytovatelů fitness a wellness služeb ve Střední a Východní Evropě. Cílem práce je analýza marketingové komunikace fitness centra se zaměřením na komunikační mix a návrh možných řešení směřujících k větší efektivnosti ve využívání jednotlivých nástrojů mixu a zlepšení celkového povědomí o značce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.