Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní vzdělávání (m-learning): možnosti a limity mobilních technologií pro vzdělávací programy
Bouzková, Tereza ; Šisler, Vít (vedoucí práce) ; Fiala, Jakub (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce bylo zmapovat trend mobilního vzdělávání v prostředí českých škol, zjistit, zda ovlivňuje informační chování žáků a určit, jak s mobilními zařízeními pracují. V prvních kapitolách jsou definovány základní pojmy jako například samotný m-learning, informační chování a pojmy související. Zároveň práce obsahuje kapitolu věnovanou různým výkladům toho, co definuje digitální generaci a kdo ji tvoří. Tyto definice společně tvoří teoretický rámec práce. Část práce je věnována konkrétním projektům, souvisejícím statistikám a webovým zdrojům, které se problematikou m-learningu zabývají. Praktická část je tvořena vyhodnocením kvantitativního dotazníkového šetření, které proběhlo mezi respondenty vybraných škol. Výsledky průzkumu jsou uvedeny v závěru práce.
Knihovny na sociálních sítích z pohledu čtenářů/uživatelů
Bouzková, Tereza ; Zbiejczuk, Adam (vedoucí práce) ; Němečková, Lenka (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjištění uživatelského pohledu na působení knihoven na sociálních sítích. Teoretická část se zabývá internetovými sociálními sítěmi v obecném pojetí. Shrnuje jejich definici, historii a charakteristiku vybraných sítí (Facebook, Foursquare, Twitter a YouTube). Dále se věnuje vybrané literatuře na téma knihoven na sociálních sítích a charakteristice Studijní a vědecké knihovny v Hradci Králové, jejímu způsobu propagace a využívání sociálních sítí v ní. Praktická část je realizována průzkumem mezi uživateli Studijní a vědecké knihovny v Hradci Králové a je zaměřena na sociální síť Facebook. Výsledky průzkumu jsou uvedeny v závěru bakalářské práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.