Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Náboženství a náboženské symboly v komerčních komunikacích
Karasová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bohuněk, Bohuslav (oponent)
Marketingové a komerční komunikace. Formy komerčních komunikací. Právní úprava a etika v reklamě z hlediska náboženských prvků. Analýza vybraných reklamních kampaní s náboženskou tématikou. Kvalitativní marketingový výzkum. Doporučení do budoucna pro práci s tématikou náboženství a náboženských symbolů.
Marketing mix Regada Česká company, Ltd.
Cinkaničová, Martina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bohuněk, Bohuslav (oponent)
Bakalářská práce přináší teoretické a následně praktické poznatky z oblasti analýzy marketingového mixu a obchodní společnosti Regada Česká, s.r.o., jejíž mateřská společnost je Regada, s.r.o., výrobně-obchodní společnost sídlící na Slovensku. Tím práce nejen systematizuje marketingové znalosti důležité pro život podniku, ale také informuje o spolupráci mateřské a dceřinné společnosti v praxi elektrotechnického průmyslu. Podrobně zpracovává jednotlivé nástroje 4P společnosti. Pozornost je věnována portfólio analýze odbytových schopností a možností, analýze konkurence a SWOT analýze.
Body image in the Elle magazine today and ten years ago
Veselý, Radovan ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Bohuněk, Bohuslav (oponent)
Práce srovnává body image osob na inzerátech v dámském lifestylovém časopise Elle z před deseti let a v současnosti. V druhé části analyzuje sebehodnocení body image cílové skupiny tohoto časopisu před deseti lety i dnes a snaží se najít spojitost mezi změnami v sebehodnocení lidí cílové skupiny a změnami v inzercí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.