Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Impact of the Motor Vehicles upon the Shape of American Cities in the WWII Era
Bocker, Robert ; Calda, Miloš (vedoucí práce) ; Kozák, Kryštof (oponent)
8. RESUMÉ Poválečný rozmach ve Spojených státech amerických vedl к všeobecnému blahu ve společnosti díky rozkvětu hospodářství a průmyslu. Společně s růstem národní ekonomiky rostla i životní úroveň, což bylo nejvíce patrné na životě středostavovských rodin. Střední vrstva, kterou lze charakterizovat superlativy prosperity a vzdělanosti byla doslova motorem společnosti, jenž byl nastartován po druhé světové válce. Tento všeobecný pokrok střední třídy byl ještě umocněn rozmachem automobilismu, jenž se stal společně s bydlením na nově vznikajících předměstích ztělesněním amerického snu. К rozvoji soukromé dopravy v zásadě přispělo přijetí zákona o národním mezistátním systému dálnic v roce 1956, který měl mimo jiné i obranný charakter pro případ, že by došlo к nepřátelské intervenci na západní polokouli v době studené války. Jednalo se o jeden z největších projektů v dějinách Ameriky vůbec, na kterém se zejména americká vláda velkou mírou finančně podílela. Nová síť dálnic vznikající už za Presidenta Eisenhowera výrazně posílila ekonomiku, avšak zároveň se i citelně podepsala na tváři amerických měst v poválečném období. Přesněji řečeno, zmíněný odklon od dopravy veřejné к dopravě soukromé nastal v důsledku vládou nerovného financování obou zmíněných módů dopravy. Toto vládou nedostatečné financování veřejné...
The Impact of the Motor Vehicles upon the Shape of American Cities in the WWII Era
Bocker, Robert ; Calda, Miloš (vedoucí práce) ; Kozák, Kryštof (oponent)
8. RESUMÉ Poválečný rozmach ve Spojených státech amerických vedl к všeobecnému blahu ve společnosti díky rozkvětu hospodářství a průmyslu. Společně s růstem národní ekonomiky rostla i životní úroveň, což bylo nejvíce patrné na životě středostavovských rodin. Střední vrstva, kterou lze charakterizovat superlativy prosperity a vzdělanosti byla doslova motorem společnosti, jenž byl nastartován po druhé světové válce. Tento všeobecný pokrok střední třídy byl ještě umocněn rozmachem automobilismu, jenž se stal společně s bydlením na nově vznikajících předměstích ztělesněním amerického snu. К rozvoji soukromé dopravy v zásadě přispělo přijetí zákona o národním mezistátním systému dálnic v roce 1956, který měl mimo jiné i obranný charakter pro případ, že by došlo к nepřátelské intervenci na západní polokouli v době studené války. Jednalo se o jeden z největších projektů v dějinách Ameriky vůbec, na kterém se zejména americká vláda velkou mírou finančně podílela. Nová síť dálnic vznikající už za Presidenta Eisenhowera výrazně posílila ekonomiku, avšak zároveň se i citelně podepsala na tváři amerických měst v poválečném období. Přesněji řečeno, zmíněný odklon od dopravy veřejné к dopravě soukromé nastal v důsledku vládou nerovného financování obou zmíněných módů dopravy. Toto vládou nedostatečné financování veřejné...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.