Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza vybraných online marketingových nástrojů v konkrétní společnosti
Božejovská, Martina ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza účinnosti vybraných online marketingových nástrojů v konkrétním prostředí a zhodnocení jejich přínosu ve vybrané společnosti. Předmětem zkoumání je část nástrojů vlastní webové stránky a nástroje online direct marketingu. V teoretické části práce jsou zmíněné nástroje představeny ze všeobecného pohledu, který je rozšířen o několik názorů odborníků. Z těchto informací vychází praktická část práce, kde jsou nástroje zanalyzovány v konkrétním prostředí vybrané společnosti. Závěr práce obsahuje zhodnocení účinnosti a přínosu vybraných nástrojů pro konkrétní společnost.
Analýza komunikačního mixu společnosti Svatba jak má být, s.r.o.
Božejovská, Martina ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
K uskutečnění tématu mé kvalifikační práce jsem si vybrala společnost Svatba jak má být, s. r. o. Cílem teoretické části práce je osvětlit čtenáři základní pojmy a souvislosti, které jsou zapotřebí k analýze komunikačního mixu. Tato teorie je poté v praktické části použita na současnou situaci vybrané společnosti. V praktické části nejdříve čtenáři představím analyzovanou společnost a poté ji popisnou analýzou zpracuji. V závěru práce zveřejním uskutečněné anketní šetření k tématu práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.