Název:
Analýza vybraných online marketingových nástrojů v konkrétní společnosti
Překlad názvu:
An analysis of selected online marketing tools in a particular Company
Autoři:
Božejovská, Martina ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je analýza účinnosti vybraných online marketingových nástrojů v konkrétním prostředí a zhodnocení jejich přínosu ve vybrané společnosti. Předmětem zkoumání je část nástrojů vlastní webové stránky a nástroje online direct marketingu. V teoretické části práce jsou zmíněné nástroje představeny ze všeobecného pohledu, který je rozšířen o několik názorů odborníků. Z těchto informací vychází praktická část práce, kde jsou nástroje zanalyzovány v konkrétním prostředí vybrané společnosti. Závěr práce obsahuje zhodnocení účinnosti a přínosu vybraných nástrojů pro konkrétní společnost.Aim of the thesis is an analysis of marketing tools, their efficiency and benefits in the particular choosen company environment. Subject of exploration is a part of website tools and online direct marketing tools. In the theoretical part of the thesis are presented tools from a general perspective, which are extended by several expert opinions. Practical part is based on the theoretical knowledge and tools are analyzed in a particular company environment. Thesis conclusion contains efficiency and benefits evaluation of the using tools in a particular company.
Klíčová slova:
Internet; Marketing; Nástroje; Online; Přínos; Účinnost; Benefit; Efficiency; Internet; Marketing; Online; Tools
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69125