Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové aktivity ZŠ Česká Ves
Blišťan, Adam ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Ohlídal, Martin (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na propojení marketingu a základních škol. Na konkrétním příkladu Základní školy v České Vsi ukazuji, že i na základním stupni vzdělávání je důležité, aby se škola zabývala marketingovými aktivitami. Diplomová práce má tři části. V teoretické se zabývám zejména marketingovým mixem, základními principy marketingového výzkumu a analýzou prostředí. V praktické popisuji ZŠ Česká Ves a analyzuji její marketingové aktivity pomocí primárního i sekundárního výzkumu. V úplně závěrečné části navrhuji vylepšení jednotlivých složek marketingového mixu.
Analýza služeb Českých drah a RegioJetu na trase Praha-Ostrava
Blišťan, Adam ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce má za cíl porovnat vlaky RegioJet a Pendolino z hlediska spokojenosti zákazníků. Teoretická část je zaměřena na vznik a historii vlakové dopravy na území České republiky, především trati z Prahy do Ostravy. Dále je popsána současná situace na železnici, nechybí ani zmínka o čtyřech železničních koridorech, což je výsledek modernizace kolejní sítě. V praktické části je nejdříve porovnáván RegioJet a Pendolino z hlediska nabízených služeb a kvality přepravy. Výsledek není jednoznačný a každý z vlaků má své výhody, navíc oba dopravci mají v plánu své vlaky vylepšovat, takže do konce roku 2012 budou, co se služeb týče, nabízet prakticky to samé. I výsledek dotazníkového průzkumu mezi cestujícími byl velmi vyrovnaný. RegioJet měl více naprosto spokojených zákazníků, ale zároveň několik cestujících ohodnotilo jeho služby nejhorší známkou, což se u Pendolina nestalo. RegioJet nabízí za nižší cenu jízdenky prakticky stejné služby jako Pendolino.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.