Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh metodiky projektového řízení v reklamní agentuře
Nedomlel, Jiří ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Binar, Jan (oponent)
Práce se zabývá projektovým řízením v reklamní agentuře. Analyzuje současnou metodiku projektového řízení agentury, definuje její úzká místa a navrhuje zlepšení této metodiky. Tohoto cíle dosahuje analýzou pomocí metodiky Teorie omezení a srovnáním s metodikami a best practices v tomto odvětví. První část práce popisuje metodiky projektového řízení, speci-fika projektového řízení v reklamních agenturách a Teorii omezení. Druhá, praktická část analyzuje pomocí Teorie omezení konkrétní reklamní agenturu a navrhuje konkrétní změny metodiky projektového řízení, především v oblasti plánování a řízení projektů. Hlavní výstup a přínos práce je v návrhu změn metodiky projektového řízení v reklamní agentuře.
Marketingové komunikace a udržitelný rozvoj.Konflikt nebo synergie.
Trojánek, Štěpán ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Binar, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, zda jsou marketingové komunikace a udržitelný rozvoj ze své podstaty v rozporu, či mohou-li být pro sebe navzájem přínosem a jak tuto synergii uplatnit v praxi. Nejdříve je v obecné rovině zkoumán vliv marketingových komunikací na udržitelný rozvoj, téměř výhradně co se obsahu komunikace týče, a následně je nastíněna role, kterou by marketingové komunikace na cestě za udržitelným rozvojem mohly hrát. V druhé části je nahlíženo na udržitelný rozvoj jako na příležitost pro marketing vč. komunikací a jako vhodná reakce na tuto příležitost je představen tzv. udržitelný marketing. Poté je krátce analyzována současná situace v ČR. Velká část práce je věnována konkrétním komunikačním doporučením pro firmy praktikující udržitelný marketing, ať už v rovině produktu, brandu či celé organizace. Následně jsou tato doporučení ilustrována na hodnocení vybraných tiskových reklam. V závěru práce jsou shrnuty tři způsoby, kterými marketingové komunikace mohou k udržitelnému rozvoji, dle autorova názoru, přispět: přenášení relevantních informací, normalizace udržitelného chování a vzdělávání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.