Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vztahy mezi dětmi mladšího školního věku
Bieliková, Monika ; Viktorová, Ida (vedoucí práce) ; Valentová, Lidmila (oponent)
v českém jazyce Práce se věnuje vzájemným vztahům mezi dětmi v jedné konkrétní třídě a to žákům třetí třídy základní školy. V první části charakterizuji dítě mladšího školního věku se zaměřením na růstový a vývojový profil osmiletého dítěte. V druhé části nahlížím na malou sociální skupinu, popisuji znaky takové skupiny, její strukturu, pozice a sociální role. Poslední část práce je věnována metodám, diagnostice sociálních vztahů a to především mezi kamarády a popisem samotného výzkumu. Cílem práce je analýza vztahů, pozic a postavení dětí v rámci kolektivu běžné třídy, včetně jejích výsledků a závěrů. Klíčová slova Dítě mladšího školního věku, kamarádství, role žáka (školáka, spolužáka), sociální skupina, sociometrie, školní třída, vztahy mezi dětmi
Vztahy mezi dětmi mladšího školního věku
Bieliková, Monika ; Viktorová, Ida (vedoucí práce) ; Valentová, Lidmila (oponent)
v českém jazyce Práce se věnuje vzájemným vztahům mezi dětmi v jedné konkrétní třídě a to žákům třetí třídy základní školy. V první části charakterizuji dítě mladšího školního věku se zaměřením na růstový a vývojový profil osmiletého dítěte. V druhé části nahlížím na malou sociální skupinu, popisuji znaky takové skupiny, její strukturu, pozice a sociální role. Poslední část práce je věnována metodám, diagnostice sociálních vztahů a to především mezi kamarády a popisem samotného výzkumu. Cílem práce je analýza vztahů, pozic a postavení dětí v rámci kolektivu běžné třídy, včetně jejích výsledků a závěrů. Klíčová slova Dítě mladšího školního věku, kamarádství, role žáka (školáka, spolužáka), sociální skupina, sociometrie, školní třída, vztahy mezi dětmi
Aplikace marketingu v zubní ordinaci
Polášková, Kateřina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Bieliková, Monika (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá, jakým způsobem lze aplikovat marketingové nástroje do prostředí zubní ordinace. V teoretické části popisuji marketingovou terminologii, která se ve zdravotnictví využívá. Věnuji se analýze cílové skupiny, konkurence a marketingovému mixu. V praktické části nejdříve představím mnou vybranou ordinaci, na kterou aplikuji jednotlivé nástroje marketingu. V závěru uvedu vhodná doporučení k zlepšení marketingových aktivit zubní ordinace.

Viz též: podobná jména autorů
4 Bieliková, Michaela
1 Bieliková, Michala
1 Bieliková, Mária
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.