Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Time management ředitelky mateřské školy
Bernasová, Jana ; Lisnerová, Romana (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Cílem bakalářské práce je zmapování problematiky time managementu, která je zpracována v závěrečných bakalářských pracích. Syntéza a shrnutí výsledků více empirických studií provedených různými autory. Formulování podstaty a zpracování systematického přehledu zjištěných výsledků dosavadního výzkumu time managementu z daného výběrového souboru bakalářských prací. Předmětem výzkumu je zhodnocení poznatků, informací a principů významných pro zkvalitnění efektivity time managementu v řízení školy. Teoretická část práce obsahuje pojmy, zásady, principy a techniky řízení času čerpané z odborné literatury. K utřídění znalostí a poznatků z oblasti řízení času z různých směrů výzkumu studentů vysoké školy je použita metoda metaanalýzy. Výsledkem této závěrečné bakalářské práce je shrnutí a zhodnocení poznatků, informací a principů významných pro zkvalitnění efektivity time managementu v řízení školy a následné zpracování přehledu o výsledcích výzkumu publikovaných v bakalářských pracích. Závěrečná část obsahuje zobecnění výsledků. Práce má především informativní charakter.
Pojetí úspěšnosti ředitele školy a charakteristiky úspěšných ředitelů škol
Bernasová, Jana ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Diplomová práce vychází z poznání, že chování člověka je výsledkem součinnosti tlaku vnějšího prostředí a osobnosti člověka. Teoretická část práce se opírá se o odbornou literaturu, o dokumenty zabývající se postavením ředitele školy ve společnosti o výzkumy týkající se osobnosti ředitele. Zabývá se charakteristikou osobnosti, osobnostní typologií, schopnostmi, vlastnostmi a motivy. Přináší informace o současném pojetí úspěchu. Pozornost je věnována především kompetencím ředitelů a jejich rolím při řízení školy. Výzkumná část diplomové práce řeší otázku osobnostních předpokladů a kompetencí, kterými disponuje úspěšný ředitel, na základě dotazníkového šetření a získaných dat od ředitelů vykonávající tuto vůdčí roli v reálném prostředí škol a od zřizovatelů těchto škol na území Hlavního města Prahy. Výstupem diplomové práce je souhrn předpokladů k úspěšnému řízení škol z pohledu osobnosti ředitele. Ten vychází ze zjištění, co považují ředitelé školy za úspěšnost v oblasti profesionálního řízení organizace a jak pohlíží na úspěšnost ředitelů zřizovatelé.
Pojetí úspěšnosti ředitele školy a charakteristiky úspěšných ředitelů škol
Bernasová, Jana ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Diplomová práce vychází z poznání, že chování člověka je výsledkem součinnosti tlaku vnějšího prostředí a osobnosti člověka. Teoretická část práce se opírá se o odbornou literaturu, o dokumenty zabývající se postavením ředitele školy ve společnosti o výzkumy týkající se osobnosti ředitele. Zabývá se charakteristikou osobnosti, osobnostní typologií, schopnostmi, vlastnostmi a motivy. Přináší informace o současném pojetí úspěchu. Pozornost je věnována především kompetencím ředitelů a jejich rolím při řízení školy. Výzkumná část diplomové práce řeší otázku osobnostních předpokladů a kompetencí, kterými disponuje úspěšný ředitel, na základě dotazníkového šetření a získaných dat od ředitelů vykonávající tuto vůdčí roli v reálném prostředí škol a od zřizovatelů těchto škol na území Hlavního města Prahy. Výstupem diplomové práce je souhrn předpokladů k úspěšnému řízení škol z pohledu osobnosti ředitele. Ten vychází ze zjištění, co považují ředitelé školy za úspěšnost v oblasti profesionálního řízení organizace a jak pohlíží na úspěšnost ředitelů zřizovatelé.
Time management ředitelky mateřské školy
Bernasová, Jana ; Lisnerová, Romana (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Cílem bakalářské práce je zmapování problematiky time managementu, která je zpracována v závěrečných bakalářských pracích. Syntéza a shrnutí výsledků více empirických studií provedených různými autory. Formulování podstaty a zpracování systematického přehledu zjištěných výsledků dosavadního výzkumu time managementu z daného výběrového souboru bakalářských prací. Předmětem výzkumu je zhodnocení poznatků, informací a principů významných pro zkvalitnění efektivity time managementu v řízení školy. Teoretická část práce obsahuje pojmy, zásady, principy a techniky řízení času čerpané z odborné literatury. K utřídění znalostí a poznatků z oblasti řízení času z různých směrů výzkumu studentů vysoké školy je použita metoda metaanalýzy. Výsledkem této závěrečné bakalářské práce je shrnutí a zhodnocení poznatků, informací a principů významných pro zkvalitnění efektivity time managementu v řízení školy a následné zpracování přehledu o výsledcích výzkumu publikovaných v bakalářských pracích. Závěrečná část obsahuje zobecnění výsledků. Práce má především informativní charakter.

Viz též: podobná jména autorů
2 Bernasová, Jacqueline
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.