Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace workflow grafika při úpravě standardních úloh pomoci současných grafických programů
Khabirova, Maja ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Bedřichová, Jana (oponent)
Práce se zaměřuje na popis a charakteristiku základních úloh, se kterými grafik při své práci v reklamní agentuře se setkává každodenně. Kromě toho práce popisuje způsoby, jakými se dá tyto úlohy řešit za použití současných grafických programů. Zabývá se tedy kromě jiného definici praxi grafika a grafické agentury. Popisuje rozděleni úkolů podle typu zpracované grafiky a výstupu. Cílem práce je zmapovat základní úkoly s rastrovou grafikou, se kterými grafik při své práci se setkává nejčastěji, a navrhnout optimální workflow. Ve výsledku práci po seskupeni navrhnutých řešeni by měla objevit příručka, která by měla usnadnit práci studenta, který nastoupí na pozici grafika do reklamní agentury.
Význam a vznik loga
Markvart, Jiří ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Bedřichová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce je věnována logu coby důležitému prvku v prezentaci společnosti, organizace, produktu, ale v některých případech i společenských a kulturních akcí, osob a dalších. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vysvětluje samotný význam loga a popisuje jeho roli při vizuální prezentaci. Jsou rozebírány odlišnosti log podle jejich určení a provedení. Pozornost je věnována jak logům v komerčním segmentu, tak logům obcí a státních institucí, kde došlo za poslední roky v oblasti vizuální prezentace ke značnému posunu. Praktická část se věnuje samotnému vzniku loga a popisuje metodologii od zadání klienta až po případné vydání grafického manuálu. Jsou popsány všechny významné kroky při tvorbě loga a diskutovány různé možnosti a odchylky, které mohou v průběhu tohoto procesu nastat. Přínosem této práce je vytvoření srozumitelného přehledu o významu loga coby hlavního prvku vizuální identity v jeho návaznosti na prezentaci společnosti nebo organizace s navazujícím průvodcem celým procesem vzniku loga. Obě části dohromady by měly čtenáři poskytnout dostatečný základ pro pochopení této problematiky.
Využití typografie pro management podniku.
Bedřichová, Jana ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Tato práce analyzuje problémy vizuální komunikace a interpretace vizuálních informací. Zaměřuje se na aspekty psychologické, typografické a teorii barev, jež je vhodné zohlednit při návrhu dokumentu. Práce se také zabývá oblastí interpretace informací příjemcem. Úvodní část práce je úvodem do problematiky firemní identity (a jejích složek) a vymezuje její styčné body s oblastí psychologie a designu. Následující kapitoly zahrnují základní poznatky z oblasti typografie, psychologie, kompozice, designu a teorie barev. Tyto kapitoly uvádějí teoretická východiska, uplatnitelná v oblasti firemního designu. Poslední kapitola práce definuje redesign firemního vizuálního stylu a na konkrétních příkladech z praxe ukazuje propojení s teoretickými poznatky uvedenými v této práci.
Využití grafiky v uživatelském rozhraní aplikací e-shopů
Bedřichová, Jana ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
Práce se zabývá využitím grafiky na webu, zejména jejího vztahu k prezentaci zboží. Nejprve je řešena oblast designu webu, která popisuje role grafiky na webu, vhodné použití barev s ohledem na jejich psychologické působení a používané layouty. Tato oblast také objasňuje vztah grafické stránky webu k použitelnosti a přístupnosti. Další část práce pokrývají dvě příbuzné kapitoly a to grafické formáty a grafické prvky použité na webu. V první z těchto dvou kapitol jsou uvedeny grafické formáty používané na webu, druhá uvádí přehled grafických prvků používaných k prezentaci zboží s příklady jednotlivých typů použití. Poslední část práce hodnotí weby tří e-shopů podle předem zvolených kritérií, vycházejících z teoretické části práce. Tato část dále obsahuje doporučení pro hodnocené e-shopy ve vztahu k zjištěným nedostatkům a ke způsobu zlepšení jejich prezentace nabízeného zboží.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.