|
Hra s ovládáním pomocí gest ruky
Baštek, Jozef ; Žák, Pavel (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím počítačového vidění, jako prostředku pro interakci člověka s PC. Její součástí je návrh a implementace rozhraní pro ovládání hry pomocí gest a pohybů ruky, které snímá kamera. V práci jsou popsány a vyhodnoceny algoritmy segmentace obrazu (odečítání pozadí, prahování, Bayessův teorém, Gaussův model) i klasi kace gest ruky (knowledge-based klasifikace, Hu invariantní momenty a K-nearest neighours). Součástí implementace je mechanická konstrukce držáku snímací kamery a demonstrační 3D FPS hra.
|
|
Modelování a zobrazování pomocí blobů
Baštek, Jozef ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá modelováním a zobrazováním blobů (iso-plochy, implicitní plochy). Její součástí je implementace plnohodnotného editoru těchto objektů, který poskytuje práci s plochami v reálném čase. V práci je popsána motivace - odkud vzešla tato metoda modelování, rovnice a výpočty potřebné pro výpočet plochy blobu a algoritmy, které jsou používány pro zobrazování blobů.
|
|
Hra s ovládáním pomocí gest ruky
Baštek, Jozef ; Žák, Pavel (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím počítačového vidění, jako prostředku pro interakci člověka s PC. Její součástí je návrh a implementace rozhraní pro ovládání hry pomocí gest a pohybů ruky, které snímá kamera. V práci jsou popsány a vyhodnoceny algoritmy segmentace obrazu (odečítání pozadí, prahování, Bayessův teorém, Gaussův model) i klasi kace gest ruky (knowledge-based klasifikace, Hu invariantní momenty a K-nearest neighours). Součástí implementace je mechanická konstrukce držáku snímací kamery a demonstrační 3D FPS hra.
|
|
Modelování a zobrazování pomocí blobů
Baštek, Jozef ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá modelováním a zobrazováním blobů (iso-plochy, implicitní plochy). Její součástí je implementace plnohodnotného editoru těchto objektů, který poskytuje práci s plochami v reálném čase. V práci je popsána motivace - odkud vzešla tato metoda modelování, rovnice a výpočty potřebné pro výpočet plochy blobu a algoritmy, které jsou používány pro zobrazování blobů.
|