Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hra s ovládáním pomocí gest ruky
Baštek, Jozef ; Žák, Pavel (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím počítačového vidění, jako  prostředku pro interakci člověka s PC. Její součástí je návrh a implementace rozhraní pro ovládání hry pomocí gest a pohybů ruky, které snímá kamera. V práci jsou popsány a vyhodnoceny algoritmy segmentace obrazu (odečítání pozadí, prahování, Bayessův teorém, Gaussův model) i klasi kace gest ruky (knowledge-based klasifikace, Hu invariantní momenty a K-nearest neighours). Součástí implementace je mechanická konstrukce držáku snímací kamery a demonstrační 3D FPS hra.
Modelování a zobrazování pomocí blobů
Baštek, Jozef ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá modelováním a zobrazováním blobů (iso-plochy, implicitní plochy). Její součástí je implementace plnohodnotného editoru těchto objektů, který poskytuje práci s plochami v reálném čase. V práci je popsána motivace - odkud vzešla tato metoda modelování, rovnice a výpočty potřebné pro výpočet plochy blobu a algoritmy, které jsou používány pro zobrazování blobů.
Hra s ovládáním pomocí gest ruky
Baštek, Jozef ; Žák, Pavel (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím počítačového vidění, jako  prostředku pro interakci člověka s PC. Její součástí je návrh a implementace rozhraní pro ovládání hry pomocí gest a pohybů ruky, které snímá kamera. V práci jsou popsány a vyhodnoceny algoritmy segmentace obrazu (odečítání pozadí, prahování, Bayessův teorém, Gaussův model) i klasi kace gest ruky (knowledge-based klasifikace, Hu invariantní momenty a K-nearest neighours). Součástí implementace je mechanická konstrukce držáku snímací kamery a demonstrační 3D FPS hra.
Modelování a zobrazování pomocí blobů
Baštek, Jozef ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá modelováním a zobrazováním blobů (iso-plochy, implicitní plochy). Její součástí je implementace plnohodnotného editoru těchto objektů, který poskytuje práci s plochami v reálném čase. V práci je popsána motivace - odkud vzešla tato metoda modelování, rovnice a výpočty potřebné pro výpočet plochy blobu a algoritmy, které jsou používány pro zobrazování blobů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.