Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh technologie výroby olympijské osy
Bělunek, Matěj ; Trčka, Tomáš (oponent) ; Varhaník, Matúš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout technologii výroby olympijské osy. Navrhnuty jsou dva typy technologií výroby, a to konvenční a modernizovaný. Konvenční výroba je realizována na univerzálním hrotovém soustruhu, modernizace převádí produkci na CNC soustruh. Hlavním výstupem je, mimo projektu samotné výroby, porovnání a technicko-ekonomické zhodnocení návrhů technologie výroby. V rámci práce jsou zhotoveny výkresové dokumentace a technologické postupy.
Fyzický model nápravy pro testy odpružení
Bělunek, Matěj ; Dočkal, Aleš (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh fyzické celonápravové testovací stanice, společně s virtuálním dynamickým modelem, sloužící pro testy odpružení automobilů. Celonápravový neboli poloviční model vozidla je odpovědí na problémy systémových nepřesností nejčastěji používaného modelu závěsu kola, a vysoké náklady zkoušek reálných vozidel. Motivací návrhu nové testovací stanice a jejího virtuálního dynamického modelu je možnost testovat a optimalizovat vlastnosti odpružení vozidla snadno, rychle a dostatečně přesně za nízké náklady. Existující řešení ve většině případů substituuje reálné prvky zavěšení (náprava) a kola vozidla náhradními tělesy, což vede k odklonu od reality. Nová testovací stanice je navržena na základě rozboru současných řešení fyzických modelů a vůči splnění vytyčených požadavků. Tester nahrazuje vozidlo Škoda Fabia I Hatchback a využívá jeho skutečné zadní nápravy a prvků odpružení. Sestavená stanice, resp. její funkčnost, je úspěšně experimentálně ověřena. Vytvořený virtuální dynamický model v programu ADAMS je identifikován vůči navrženému testeru, přičemž získané výsledky simulací jsou porovnány s daty z proběhlého experimentu. Na základě splnění predikcí ověřovacího experimentu a výsledků virtuálního modelu, je možné konstatovat, že navržená stanice dostatečně reflektuje reálné chování odpružení nahrazovaného automobilu a je připravena na další testování pružících a tlumících vlastností zavěšení kol vozidel.
Fyzický model nápravy pro testy odpružení
Bělunek, Matěj ; Dočkal, Aleš (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh fyzické celonápravové testovací stanice, společně s virtuálním dynamickým modelem, sloužící pro testy odpružení automobilů. Celonápravový neboli poloviční model vozidla je odpovědí na problémy systémových nepřesností nejčastěji používaného modelu závěsu kola, a vysoké náklady zkoušek reálných vozidel. Motivací návrhu nové testovací stanice a jejího virtuálního dynamického modelu je možnost testovat a optimalizovat vlastnosti odpružení vozidla snadno, rychle a dostatečně přesně za nízké náklady. Existující řešení ve většině případů substituuje reálné prvky zavěšení (náprava) a kola vozidla náhradními tělesy, což vede k odklonu od reality. Nová testovací stanice je navržena na základě rozboru současných řešení fyzických modelů a vůči splnění vytyčených požadavků. Tester nahrazuje vozidlo Škoda Fabia I Hatchback a využívá jeho skutečné zadní nápravy a prvků odpružení. Sestavená stanice, resp. její funkčnost, je úspěšně experimentálně ověřena. Vytvořený virtuální dynamický model v programu ADAMS je identifikován vůči navrženému testeru, přičemž získané výsledky simulací jsou porovnány s daty z proběhlého experimentu. Na základě splnění predikcí ověřovacího experimentu a výsledků virtuálního modelu, je možné konstatovat, že navržená stanice dostatečně reflektuje reálné chování odpružení nahrazovaného automobilu a je připravena na další testování pružících a tlumících vlastností zavěšení kol vozidel.
Návrh technologie výroby olympijské osy
Bělunek, Matěj ; Trčka, Tomáš (oponent) ; Varhaník, Matúš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout technologii výroby olympijské osy. Navrhnuty jsou dva typy technologií výroby, a to konvenční a modernizovaný. Konvenční výroba je realizována na univerzálním hrotovém soustruhu, modernizace převádí produkci na CNC soustruh. Hlavním výstupem je, mimo projektu samotné výroby, porovnání a technicko-ekonomické zhodnocení návrhů technologie výroby. V rámci práce jsou zhotoveny výkresové dokumentace a technologické postupy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.