Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dramatická improvizace s dětmi předškolního věku
BÝČKOVÁ, Daniela
Práce charakterizuje vývoj dítěte v předškolním věku, vývoj vztahů k vrstevníkům a dospělým, osvojení sociálních rolí a vystihuje hlavní činnost dítěte tohoto věku. Dále se zabývá dramatickou improvizací jako metodou dramatické výchovy. Podrobněji rozebírá její cíle, funkce, třídění, modely a uvádí požadavky na osobnost pedagoga dramatické výchovy a jeho přístup k dětem. Text je doplňován ukázkami her a cvičení zaměřené na dramatickou improvizaci. Značná část práce se věnuje didaktice dramatické improvizace. Popisuje zdroje námětů, zadání námětů a témat, přípravu, stavbu, vedení, reflexi a hodnocení dramatické improvizace. Rozebírá přístup, chování a jednání učitele při dramatické improvizaci. Dále popisuje projekt a jeho druhy, projektovou metodu a výchovu, její přednosti, úskalí a principy. Součástí práce je projekt zaměřený na dramatickou improvizaci, který je zrealizován v praxi a následně vyhodnocen.
Rozíjení rytmického cítění u dětí předškolního a mladšího školního věku
BÝČKOVÁ, Daniela
Práce se zabývá rozvojem hudebního vnímání se zaměřením na hudební rytmus v mimoškolní edukaci. Podrobněji rozebírá složky rytmu, dělení rytmu a jeho vývoj. Dále je charakterizován hudební vývoj dítěte v předškolním a mladším školním věku. Značná část práce se věnuje pohybovým činnostem. Rozebírá jejích formu, způsoby provedení a možnosti hudební improvizace. Věnuje se metodám Carla Orffa, postupům při rozvíjení hudebnosti a popisuje jeho instrumentář dětských hudebních nástrojů. Dále se zabývá problematikou hudební pedagogiky a interakcí hudebního pedagoga a dítěte. Je doplněna ukázkami her, které jsou zaměřeny na rozvíjení rytmu.

Viz též: podobná jména autorů
4 Býčková, Daniela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.