Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing sociálního cestovního ruchu v Itálii
Aunická, Markéta ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Sociální cestovní ruch má za úkol umožnit cestování těm, kteří jsou z jakéhokoliv důvodu znevýhodněni. Jedná se především o mládež, seniory, rodiny s dětmi a osoby se zdravotním postižením. Diplomová práce "Marketing sociálního cestovního ruchu v Itálii" poskytuje základní přehled italských organizací a jejich produktů v uvedené oblasti. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou popsány základní principy sociálního cestovního ruchu. Druhá část obsahuje podrobnou analýzu situace na trhu sociálního cestovního ruchu v Itálii, včetně marketingového mixu a SWOT analýzy. Práce je zakončena hodnocením současné situace a návrhy doporučení, které by mohly umožnit větší uplatnění politiky sociálního cestovního ruchu v Itálii.
Úloha žen a mužů v inzerci českých a italských časopisů
Aunická, Markéta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Horák, Pavel (oponent)
Tato práce poskytuje základní porovnávání různých úloh kladených na muže a ženy v inzerci českých a italských periodik. Jsou zde analyzovány odlišné role určené jednotlivým pohlavím, odlišné styly prezentací na základě propagovaných produktů a různý přístup využití rozdílů pohlaví. První -- teoretická část této práce obsahuje hlavní definice a standartní pojmy umožňující správné porozumění definicím a termínům specifickým pro oblast tohoto výzkumu. V druhé -- praktické části této práce je popsán výzkumný postup a statistické vyhodnocení výsledků. Metoda kvantitativní obsahové analýzy byla použita především k vyhodnocení odlišného poslání mužů a žen v inzertním průmyslu obou zemí. Získané výsledky poskytují aktualizovaný přehled genderových stereotypů používaných v současnosti v české a italské inzerci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.