Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Varianty klimatu školy
Andrová, Irena ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Předložená bakalářská práce se zabývá variantami školního klimatu. Teoretická část je tvořena ze dvou částí. V první části jsou objasněny základní pojmy, které se vztahují ke klimatu školy. Druhá část se zabývá vysvětlením činitelů, které ovlivňují klima školy. Praktická část je zaměřena na kvantitativní průzkum variant klimatu školy formou dotazníku, který zjišťuje klima na Středním odborném učilišti v Čáslavi a na Střední zemědělské škole v Čáslavi. Respondenty jsou žáci, učitelé a rodiče. KLÍČOVÁ SLOVA: prostředí, klima, atmosféra, varianty klimatu školy, žák, učitel, rodič, hodnocení, vztahy, komunikace
Mentoring v období profesní adaptace učitelů na středních školách
Andrová, Irena ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na proces mentoringu a jeho uplaňování v procesu profesní adaptace učitelů na středních školách. Cílem práce je na základě literární rešerše dostupné literatury a výsledků výzkumného šetření popsat a analyzovat proces mentoringu v období profesní adaptace učitelů středních škol. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy s tématem související, je popsán proces adaptace učitelů, charakteristika mentoringu, role mentora, mentorský vztah, dále charakteristika mentora, formy, strategie, rizika a přínosy mentoringu. V empirické části práce je popsána realizace a výsledky kvantitativního výzkumného šetření metodou polostrukturovaného rozhovoru s řediteli středních škol, které se zaměřilo na zjištění, jak funguje proces mentoringu v období profesní adaptace učitelů na středních školách a jaké konkrétní způsoby podpory jsou v procesu mentoringu v období profesní adaptace učitelů na středních školách uplatňovány. Z výsledků výzkumného šetření je vytvořeno doporučení pro tvůrce vzdělávacího systému. KLÍČOVÁ SLOVA Adaptace, začínající učitel, střední školy, mentoring, mentor, mentorský vztah, role mentora, formy mentoringu, strategie mentoringu, rizika mentoringu, přínosy mentoringu.
Mentoring v období profesní adaptace učitelů na středních školách
Andrová, Irena ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na proces mentoringu a jeho uplaňování v procesu profesní adaptace učitelů na středních školách. Cílem práce je na základě literární rešerše dostupné literatury a výsledků výzkumného šetření popsat a analyzovat proces mentoringu v období profesní adaptace učitelů středních škol. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy s tématem související, je popsán proces adaptace učitelů, charakteristika mentoringu, role mentora, mentorský vztah, dále charakteristika mentora, formy, strategie, rizika a přínosy mentoringu. V empirické části práce je popsána realizace a výsledky kvantitativního výzkumného šetření metodou polostrukturovaného rozhovoru s řediteli středních škol, které se zaměřilo na zjištění, jak funguje proces mentoringu v období profesní adaptace učitelů na středních školách a jaké konkrétní způsoby podpory jsou v procesu mentoringu v období profesní adaptace učitelů na středních školách uplatňovány. Z výsledků výzkumného šetření je vytvořeno doporučení pro tvůrce vzdělávacího systému. KLÍČOVÁ SLOVA Adaptace, začínající učitel, střední školy, mentoring, mentor, mentorský vztah, role mentora, formy mentoringu, strategie mentoringu, rizika mentoringu, přínosy mentoringu.
Varianty klimatu školy
Andrová, Irena ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Předložená bakalářská práce se zabývá variantami školního klimatu. Teoretická část je tvořena ze dvou částí. V první části jsou objasněny základní pojmy, které se vztahují ke klimatu školy. Druhá část se zabývá vysvětlením činitelů, které ovlivňují klima školy. Praktická část je zaměřena na kvantitativní průzkum variant klimatu školy formou dotazníku, který zjišťuje klima na Středním odborném učilišti v Čáslavi a na Střední zemědělské škole v Čáslavi. Respondenty jsou žáci, učitelé a rodiče. KLÍČOVÁ SLOVA: prostředí, klima, atmosféra, varianty klimatu školy, žák, učitel, rodič, hodnocení, vztahy, komunikace
Varianty klimatu školy
Andrová, Irena ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Předložená bakalářská práce se zabývá variantami školního klimatu. Teoretická část je tvořena ze dvou částí. V první části jsou objasněny základní pojmy, které se vztahují ke klimatu školy. Druhá část se zabývá vysvětlením činitelů, které ovlivňují klima školy. Praktická část je zaměřena na kvantitativní průzkum variant klimatu školy formou dotazníku, který zjišťuje klima na Středním odborném učilišti v Čáslavi a na Střední zemědělské škole v Čáslavi. Respondenty jsou žáci, učitelé a rodiče. KLÍČOVÁ SLOVA: prostředí, klima, atmosféra, varianty klimatu školy, žák, učitel, rodič, hodnocení, vztahy, komunikace

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.