Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reklama v arabských médiích
Al Hamatiová, Arwa ; Ondráš, František (vedoucí práce) ; Oliverius, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou reklam v arabských médiích, zvlášte na arabských televizních stanicích MBC1, MBC2 a Dubai One. Vychází z clenení reklam z hlediska jejich obsahu a cíle sdelení, tj. z delení reklamy na produktovou reklamu, reklamu zamerenou na image (imageovou reklamu) a sociální reklamu. Sleduje projevy reklamního stylu nejen v oblasti lexikologie, morfologie a syntaxe, ale zabývá se i reklamními strategiemi a metodami presvedcování. Arabské televizní stanice vysílají reklamy, které jsou urcené globální propagaci, i reklamy, jež jsou zamerené zejména na arabský svet a publikum. V techto reklamách se projevuje rada specifik daných kulturou a náboženstvím. Práce se rovnež zabývá otázkou manipulace a klamavosti v reklame, která bývá užívána jako jedna z metod presvedcování. Diplomová práce cerpá z uvedené literatury, reklam (zejména televizních), internetových stránek, ale i rozhovoru s lidmi, kterí pracují s reklamou. Práce zahrnuje rovnež DVD s televizními reklamami, které umožnuje ctenári blíže se seznámit s analyzovanými reklamami.
Reklama v arabských médiích
Al Hamatiová, Arwa ; Ondráš, František (vedoucí práce) ; Oliverius, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou reklam v arabských médiích, zvlášte na arabských televizních stanicích MBC1, MBC2 a Dubai One. Vychází z clenení reklam z hlediska jejich obsahu a cíle sdelení, tj. z delení reklamy na produktovou reklamu, reklamu zamerenou na image (imageovou reklamu) a sociální reklamu. Sleduje projevy reklamního stylu nejen v oblasti lexikologie, morfologie a syntaxe, ale zabývá se i reklamními strategiemi a metodami presvedcování. Arabské televizní stanice vysílají reklamy, které jsou urcené globální propagaci, i reklamy, jež jsou zamerené zejména na arabský svet a publikum. V techto reklamách se projevuje rada specifik daných kulturou a náboženstvím. Práce se rovnež zabývá otázkou manipulace a klamavosti v reklame, která bývá užívána jako jedna z metod presvedcování. Diplomová práce cerpá z uvedené literatury, reklam (zejména televizních), internetových stránek, ale i rozhovoru s lidmi, kterí pracují s reklamou. Práce zahrnuje rovnež DVD s televizními reklamami, které umožnuje ctenári blíže se seznámit s analyzovanými reklamami.
Reklama v arabských médiích
Al Hamatiová, Arwa ; Oliverius, Jaroslav (oponent) ; Ondráš, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou reklam v arabských médiích, zvlášte na arabských televizních stanicích MBC1, MBC2 a Dubai One. Vychází z clenení reklam z hlediska jejich obsahu a cíle sdelení, tj. z delení reklamy na produktovou reklamu, reklamu zamerenou na image (imageovou reklamu) a sociální reklamu. Sleduje projevy reklamního stylu nejen v oblasti lexikologie, morfologie a syntaxe, ale zabývá se i reklamními strategiemi a metodami presvedcování. Arabské televizní stanice vysílají reklamy, které jsou urcené globální propagaci, i reklamy, jež jsou zamerené zejména na arabský svet a publikum. V techto reklamách se projevuje rada specifik daných kulturou a náboženstvím. Práce se rovnež zabývá otázkou manipulace a klamavosti v reklame, která bývá užívána jako jedna z metod presvedcování. Diplomová práce cerpá z uvedené literatury, reklam (zejména televizních), internetových stránek, ale i rozhovoru s lidmi, kterí pracují s reklamou. Práce zahrnuje rovnež DVD s televizními reklamami, které umožnuje ctenári blíže se seznámit s analyzovanými reklamami.
Reklama v arabských médiích
Al Hamatiová, Arwa ; Ondráš, František (vedoucí práce) ; Oliverius, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou reklam v arabských médiích, zvlášte na arabských televizních stanicích MBC1, MBC2 a Dubai One. Vychází z clenení reklam z hlediska jejich obsahu a cíle sdelení, tj. z delení reklamy na produktovou reklamu, reklamu zamerenou na image (imageovou reklamu) a sociální reklamu. Sleduje projevy reklamního stylu nejen v oblasti lexikologie, morfologie a syntaxe, ale zabývá se i reklamními strategiemi a metodami presvedcování. Arabské televizní stanice vysílají reklamy, které jsou urcené globální propagaci, i reklamy, jež jsou zamerené zejména na arabský svet a publikum. V techto reklamách se projevuje rada specifik daných kulturou a náboženstvím. Práce se rovnež zabývá otázkou manipulace a klamavosti v reklame, která bývá užívána jako jedna z metod presvedcování. Diplomová práce cerpá z uvedené literatury, reklam (zejména televizních), internetových stránek, ale i rozhovoru s lidmi, kterí pracují s reklamou. Práce zahrnuje rovnež DVD s televizními reklamami, které umožnuje ctenári blíže se seznámit s analyzovanými reklamami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.