Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Švestka, Yadviga ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Zaměření diplomové práce spočívá v optimalizaci marketingového mixu společnosti Nobilis Tilia. Práce je strukturována do tří hlavních částí.První část podrobně rozebírá teoretická východiska v oblasti marketingu, což napomáhá hlubšímu porozumění dané problematice. Následující část se věnuje analýze aktuálního stavu společnosti v kontextu její marketingové mixu. Závěrečná třetí část práce pak přináší konkrétní návrhy na její zdokonalení, jež vycházejí z provedených analýz a také z výsledků marketingového výzkumu.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Švestka, Yadviga ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce přináší doporučení na zlepšení marketingového mixu společnosti na základě současného vyhodnocení společnosti a srovnání s jejími konkurenty v kosmetickém odvětví. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vymezuje analýzy a metody pro zhotovení analytické části a definuje potřebné pojmy pro problematiku dané diplomové práce. Druhou částí práce je analytická část, která má za úkol najít konkurenty působící v odvětví s přírodní kosmetikou, zhodnotit stávající situaci kosmetických společností prostřednictvím vypracování analýzy Ko Floor, zhotovit analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku, zhodnotit současný marketingový mix a určit možné kroky k rozvoji zvolené společnosti pomocí SWOT analýzy. Poslední částí diplomové práce je zhotovení doporučení k rozvoji zvolené společnosti na základě získaných poznatků z předchozích částí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.