Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Program Instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina jako jedna z možností rozvoje učebních kompetencí žáků
Švárová, Kateřina ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
Předkládaná diplomová práce řeší otázku rozvojetvomých možností v procesu školního učení. Tato otázka je zasazena do kontextu změn, jež v dnešní době probíhají v souvislosti s transformací školního kurikula. Nejdůležitějším aspektem těchto změn je pojetí školního učení a poznání jako nejenom kognitivního, ale i osobnostně sociálního rozvoje. Ve vlastním procesu vzdělání a výchovy se tak začíná klást důraz nejen na intelektuální aktivity žáků, ale i na osvojení praktických znalostí a dovedností. Programy škol se tak distancují od jednostranného pamětního učení a naopak zdůrazňují užívání takových způsobů vyučování, které žákům umožní, aby se stali aktivními účastníky svého vzdělání. V oficiálních školních dokumentech je tento postoj vyjádřen ve varietě učebních kompetencí. Vzhledem ale k tomu, že při formování učebních kompetencí nejsou konkrétní metody vždy k dispozici, snaží se tato diplomová práce představit jednu z možností, kterými je možné stimulovat žáky a rozvíjet jejich dovednosti a schopnosti, které se dnes považují za klíčové.

Viz též: podobná jména autorů
4 ŠVÁROVÁ, Kateřina
1 Švárová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.