Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podoby české undergroundové scény
Šulcová, Andrea ; Kubíček, Tomáš (vedoucí práce) ; Klumparová, Štěpánka (oponent)
Resumé Diplomová práce se věnuje podobám české undergroundové scény na základě analýzy dvou samizdatových literárních časopisů - Vokno (1979-1989) a Revolver Revue (1985-1989). Práce sleduje analogické a odlišné tendence obou periodik, která se stala platformou rozličných undergroundových generací. Vokno je spjato s první vlnou undergroundu, jež se profilovala na počátku sedmdesátých let. Na počátku osmdesátých let debutovala generace druhá, která později tvořila okruh kolem Revolver Revue. Další část diplomové práce se zaměřuje na charakteristické rysy poetik čtyř profilových autorů, kteří formovali tvář periodik. Analýza vychází z textů publikovaných ve Voknu a Revolver Revue.
Podoby české undergroundové scény
Šulcová, Andrea ; Kubíček, Tomáš (vedoucí práce) ; Klumparová, Štěpánka (oponent)
Resumé Diplomová práce se věnuje podobám české undergroundové scény na základě analýzy dvou samizdatových literárních časopisů - Vokno (1979-1989) a Revolver Revue (1985-1989). Práce sleduje analogické a odlišné tendence obou periodik, která se stala platformou rozličných undergroundových generací. Vokno je spjato s první vlnou undergroundu, jež se profilovala na počátku sedmdesátých let. Na počátku osmdesátých let debutovala generace druhá, která později tvořila okruh kolem Revolver Revue. Další část diplomové práce se zaměřuje na charakteristické rysy poetik čtyř profilových autorů, kteří formovali tvář periodik. Analýza vychází z textů publikovaných ve Voknu a Revolver Revue.
Analýza internetových zdrojů pro české podniky vstupující na francouzský trh
Šulcová, Andrea ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato práce analyzuje především internetové informační zdroje, které jsou důležité pro české podniky zamýšlející vstoupit na francouzský trh. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. V prvních dvou kapitolách pomocí analýzy PEST hodnotí francouzské podnikové prostředí a posuzuje, zda je Francie vhodným partnerem pro Českou republiku a jakým způsobem lze na trh vstoupit. Ve třetí a čtvrté kapitole se zabývá adaptací obchodní politiky na podmínky francouzského trhu, průzkumem chování francouzských spotřebitelů, možnostmi marketingové komunikace a odlišnostmi v chování, jednání a vnímání úlohy etikety ve Francii. U všech informací je uvedeno, kde jsou na internetu dostupné. Práce čerpá především z webových stránek ministerstev ČR a z internetových databází Eurostatu, Českého statistického úřadu a Francouzského statistického úřadu.

Viz též: podobná jména autorů
4 ŠULCOVÁ, Andrea
2 Šulcová, Adéla
5 Šulcová, Alena
3 Šulcová, Alexandra
1 Šulcová, Alice
1 Šulcová, Aneta
7 Šulcová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.