Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Brazílie jako destinace cestovního ruchu
Šrámková, Martina ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Brazílie jako destinace cestovního Název v agličtině: Brazil as a tourism destination Cíle práce: Cílem této práce je charakterizovat Brazílii jako destinaci cestovního ruchu. Nahlédnout pod obecné povědomí o Brazílii, podat ucelený obrázek o kulturním a sociálním prostředí, odkrýt možnosti, které tato obrovská země nabízí v oblasti cestování a cestovním ruchu, rovněž také zhodnotit nabídku zájezdů do Brazílie na českém trhu a navrhnout modelový individuální zájezd. Metoda: Diplomová práce vychází z popisné a komparativní analýzy. Pro zjištění detailnějších informací týkající se nabídky zájezdů českých cestovních kanceláří byl vypracován dotazník. Výsledky: Získané výsledky podávají přehled o možnostech Brazílie v oblasti cestovního ruchu a cestování a osvětlují nabídku zájezdů do Brazílie na českém trhu. Klíčová slova: Brazílie, cestovní ruch, cestovní kanceláře, cestovní agentury, turista, návštěvník, nabídka zájezdů do Brazílie, modelový zájezd, nezávislé cestování
Brazílie jako destinace cestovního ruchu
Šrámková, Martina ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Brazílie jako destinace cestovního Název v agličtině: Brazil as a tourism destination Cíle práce: Cílem této práce je charakterizovat Brazílii jako destinaci cestovního ruchu. Nahlédnout pod obecné povědomí o Brazílii, podat ucelený obrázek o kulturním a sociálním prostředí, odkrýt možnosti, které tato obrovská země nabízí v oblasti cestování a cestovním ruchu, rovněž také zhodnotit nabídku zájezdů do Brazílie na českém trhu a navrhnout modelový individuální zájezd. Metoda: Diplomová práce vychází z popisné a komparativní analýzy. Pro zjištění detailnějších informací týkající se nabídky zájezdů českých cestovních kanceláří byl vypracován dotazník. Výsledky: Získané výsledky podávají přehled o možnostech Brazílie v oblasti cestovního ruchu a cestování a osvětlují nabídku zájezdů do Brazílie na českém trhu. Klíčová slova: Brazílie, cestovní ruch, cestovní kanceláře, cestovní agentury, turista, návštěvník, nabídka zájezdů do Brazílie, modelový zájezd, nezávislé cestování
Analýza marketingových aktivit ve společnosti Allianz pojišťovna, a.s..
Šrámková, Martina ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Utěšilová, Pavla (oponent)
Allianz pojišťovně, a. s. dlouhodobě náleží třetí místo na českém pojistném trhu. Cílem diplomové práce je na základě analýzy marketingového a komunikačního mixu této pojišťovny uvést návrhy a doporučení do budoucna, které by posílily její postavení. V teoretické části je nejprve charakterizován marketingový výzkum s důrazem na metodu dotazování, které bylo v diplomové práci využito. Dále jsou teoreticky popsány jednotlivé prvky marketingového a komunikačního mixu. Praktická část se zpočátku věnuje informacím o Allianz pojišťovně, a. s. a rovněž jsou uvedeny výsledky sekundárního výzkumu o vývoji pojistného trhu. Následně je provedena analýza prvků marketingového a komunikačního mixu, která je podpořena výsledky dotazníkového šetření. Na základě těchto zjištění je v závěru provedeno vlastní zhodnocení doplněné o SWOT analýzu a navrhnuty konkrétní návrhy a doporučení.
Kvalita služeb v pojišťovacím sektoru a možnosti jejich zlepšování ve společnosti Allianz pojišťovna, a.s.
Šrámková, Martina ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Tématem bakalářské práce je problematika kvality služeb a jejím cílem bylo na základě analýzy kvality pojišťovacích služeb na českém trhu navrhnout možnosti jejich zlepšení v konkrétní pojišťovně. Pro splnění cíle bylo využito dotazníkového šetření mezi klienty českých pojišťoven, z jehož výsledků jsou v závěru navrhnuta doporučení pro zdokonalení kvality služeb v Allianz pojišťovně, a.s.

Viz též: podobná jména autorů
3 ŠRÁMKOVÁ, Marie
3 Šrámková, Marie
6 Šrámková, Markéta
2 Šrámková, Marta
12 Šrámková, Michaela
6 Šrámková, Monika
1 Šrámková, Monika Nikol
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.