Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikačního plánu ve společnosti ACTcz, s.r.o
Šotola, Filip ; Linhartová, Aneta (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována návrhu komunikačního plánu ve firmě ACT CZ s.r.o. Hlavním cílem je návrh efektivnějšího komunikačního mixu na základě identifikace současné marketingové komunikace a výsledků předchozích analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Bakalářská práce je rozdělena na tři hlavní části - teoretická, praktická a návrhová. V teoretické části jsou rozepsány základní pojmy z oblasti marketingu. Výstupem pro praktickou část je analýza firmy, jejího marketingového mixu a současného stavu komunikačního mixu. Dále obsahuje analýzy marketingového prostředí firmy a marketingový výzkum zaměřený na komunikační mix. Na základě výsledků praktické části jsou sestaveny návrhy na zlepšení.
Marketingový plán cestovní kanceláře
Šotola, Filip ; Červinská, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingového plánu pro cestovní kancelář AVANTI-TOUR. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V první teoretické části jsou popsány základní pojmy z oblasti marketingu. V druhé analytické části je charakterizována vybraná cestovní kancelář a její současný marketingový a komunikační mix. Tato část dále obsahuje analýzu obecného a oborového okolí, marketingový průzkum a SWOT analýzu. V třetí části jsou na základě výsledků analytické části sestaveny návrhy pro zlepšení propagace a situace kanceláře na trhu.
Návrh komunikačního plánu ve společnosti ACTcz, s.r.o
Šotola, Filip ; Linhartová, Aneta (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována návrhu komunikačního plánu ve firmě ACT CZ s.r.o. Hlavním cílem je návrh efektivnějšího komunikačního mixu na základě identifikace současné marketingové komunikace a výsledků předchozích analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Bakalářská práce je rozdělena na tři hlavní části - teoretická, praktická a návrhová. V teoretické části jsou rozepsány základní pojmy z oblasti marketingu. Výstupem pro praktickou část je analýza firmy, jejího marketingového mixu a současného stavu komunikačního mixu. Dále obsahuje analýzy marketingového prostředí firmy a marketingový výzkum zaměřený na komunikační mix. Na základě výsledků praktické části jsou sestaveny návrhy na zlepšení.
Marketingový plán cestovní kanceláře
Šotola, Filip ; Červinská, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingového plánu pro cestovní kancelář AVANTI-TOUR. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V první teoretické části jsou popsány základní pojmy z oblasti marketingu. V druhé analytické části je charakterizována vybraná cestovní kancelář a její současný marketingový a komunikační mix. Tato část dále obsahuje analýzu obecného a oborového okolí, marketingový průzkum a SWOT analýzu. V třetí části jsou na základě výsledků analytické části sestaveny návrhy pro zlepšení propagace a situace kanceláře na trhu.

Viz též: podobná jména autorů
1 ŠOTOLA, František
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.