Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh metodiky UIX designu pro mobilní aplikace
Šolín, Petr ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem metodiky User Experience Design a jejího využití při tvorbě mobilní aplikace. Teoretická část se zaměřuje na definování oboru User Experience Design (UXD) ve spojení s definováním uživatelského prožitku. Dále se zaměřuje na roli UX Designéra a jeho znalostí především z oblasti kognitivního designu a práci s pamětí. Hlavním cílem teoretické práce je sestavení komplexního postupu pro tvorbu mobilních UX aplikací sloužící firmám jakožto návod či vodítko při vytváření uživatelsky přívětivé aplikace Hlavní cíl v praktické části je autorův návrh metodiky UX Designu pro mobilní aplikace. Metodika je navržena na základě autorových zkušeností, které získal na projekt z pozice UX Designéra a grafika. Vedlejším cílem praktické části je aplikace vytvořené metodiky na případovou studii tvorby mobilní aplikace.
Internetová reklama jako nástroj marketingu
Šolín, Petr ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o internetové reklamě jako nástroji marketingu. Cílem této práce je správné pochopení pojmu internetová reklama a také souhrn nepsaných pravidel a doporučení internetové reklamy pro firmy. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem jako důležitým prvkem marketingu, pokračuje vysvětlováním pojmu internetová reklama a jejích třech nedílných části. Mezi tyto části řadíme Search marketing, Textovou reklamu, Plošnou reklamu. Každé z těchto části je věnována samostatná kapitola vysvětlující podstatu daného pojmu. V závěru teoretické části jsou zmíněny modely pro platbu za reklamu a také nástroje pro měřitelnost internetové reklamy. Praktická část je rozdělena na dva díly. První obsahuje výběr firmy, na které je testován nástroj Google Analytics. Výsledky měření jsou zobrazeny na příkladech a náležitě interpretovány. Druhý díl obsahuje vyhodnocený marketingový průzkum. Výsledky jsou použity spolu s daty z měření pro vyhodnocení hypotéz. Následně jsou sepsána zmiňovaná pravidla a doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
3 Šolín, P.
1 Šolín, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.