Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj lidských zdrojů v projektu Fusion
Vyvialová, Zuzana ; Šobáňová, Petra (vedoucí práce) ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou vedení jako leadershipu, popisuje styly vedení, zamýšlí se nad osobností vedoucího a zda je vůbec reálné, se leadershipu naučit. Na to navazuje týmovou práci, zodpovídá otázky, co je tým, jaké jsou charakteristiky úspěšného týmu, a co naopak vede k selhání týmu. Dále se zabývá otázkou dobrovolnictví, kdo je to dobrovolník, jaká je jeho role v organizaci a jaké jsou jeho potřeby. Zlehka se dotýká problematiky rozvoje lidských zdrojů V praktické části se práce věnuje projektu Fusion, popisuje jeho činnost, jak funguje v rámci České republiky a zlehka se dotýká i zahraničního fungování. Na základě výzkumu pak ukazuje potřeby Fusion vedoucích a navrhuje školení dle jejich potřeb. Klíčová slova: Leadership, Týmová práce, Dobrovolnictví, Rozvoj lidských zdrojů, Fusion
Diskurs vizuality v preferencích žáků osmiletého gymnázia
Včelišová, Karolína ; Daniel, Ladislav (vedoucí práce) ; Šobáňová, Petra (oponent) ; Fremlová, Vendula (oponent)
Disertační práce se zabývá vizualitou, jejím pojímáním u žáků osmiletého gymnázia. Teoretická část práce vymezuje pojem obrazu, vizuality, jejich kontextuálními rámci. Zohledňuje diskurzivnost těchto pojmů. Cílem výzkumu je zjištění žákovských preferencí v pojímání vizualita. Teoretické ukotvení hledá v oblastech: vizuální sféry - umělecké produkci, nových médií; dějin umění; sféry humanitních věd - filosofie, pedagogiky, psychologie. Dále se zabývá komunikací a lingvistikou. Aplikuje poznatky sémiotické povahy. Výzkumný design je aplikovaný akční výzkum kvalitativní povahy. Využívá metodologii Zakotvené teorie a triangulace. Výzkumná část práce obsahuje vyhodnocená dotazníková šetření, reflektující zvolené artefakty. Interpretované žákovské výstupy tvorby. Ta jsou pomocí získaných dat vyhodnocována tak, aby zodpověděly výzkumné otázky. Práce přináší nový pohled na vizuální informace, z pohledu žáka. V současné době my jako pedagogové hledáme nejvhodnější způsob, jak nabídnout dětem a dospívajícím potřebné kompetence, aby se přizpůsobily současné vizuální společnosti. KLÍČOVÁ SLOVA diskurs, kvalitativní výzkum, obraz, vizualita, znak, žákovská tvorba
Výukové cíle muzejní edukace jako prostředek rozvoje funkční spolupráce školy a muzea
Horská, Petra ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Havlůjová, Hana (oponent) ; Šobáňová, Petra (oponent)
Předkládaná práce prezentuje komplexní analýzu výukového cíle muzejní edukace v kontextu spolupráce školy a muzea z pozice humanistického pojetí vzdělávání. Téma a pojetí práce vycházejí z předpokladu, že výukový cíl je významným prvkem při plánování a realizaci výuky a jedním z prostředků rozvoje funkční spolupráce obou jmenovaných institucí. Teoretická část práce se zabývá výukovým cílem v návaznosti na vymezení muzejní edukace. Stěžejní je nejen základní ukotvení pojmu výukový cíl, ale také analýza obsahového pojetí cílů muzejní edukace, analýza práce muzejního pedagoga s cíli a ukotvení cíle ve vztahu k ostatním komponentám procesu muzejní edukace. Akcentována je také problematika autoevaluace vzdělávacích výsledků. V neposlední řadě se práce v teoretické rovině dotýká tématu spolupráce školy a muzea z historické perspektivy i z perspektivy rámcových vzdělávacích programů jako systémových předpokladů spolupráce. Empirická část se zaměřuje na kvalitativní výzkum, jenž se v první fázi prostřednictvím rozhovorů s učiteli zabývá reflexí výukových cílů muzejní edukace z hlediska očekávání učitelů základních škol, kteří se svými žáky navštěvují vzdělávací programy v muzeu. V druhé fázi výzkum na pomezí případové studie a akčního výzkumu analyzuje výukové cíle konkrétního edukačního programu a na...
Rozvoj lidských zdrojů v projektu Fusion
Vyvialová, Zuzana ; Šobáňová, Petra (vedoucí práce) ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou vedení jako leadershipu, popisuje styly vedení, zamýšlí se nad osobností vedoucího a zda je vůbec reálné, se leadershipu naučit. Na to navazuje týmovou práci, zodpovídá otázky, co je tým, jaké jsou charakteristiky úspěšného týmu, a co naopak vede k selhání týmu. Dále se zabývá otázkou dobrovolnictví, kdo je to dobrovolník, jaká je jeho role v organizaci a jaké jsou jeho potřeby. Zlehka se dotýká problematiky rozvoje lidských zdrojů V praktické části se práce věnuje projektu Fusion, popisuje jeho činnost, jak funguje v rámci České republiky a zlehka se dotýká i zahraničního fungování. Na základě výzkumu pak ukazuje potřeby Fusion vedoucích a navrhuje školení dle jejich potřeb. Klíčová slova: Leadership, Týmová práce, Dobrovolnictví, Rozvoj lidských zdrojů, Fusion

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.