|
Motivace pracovníků ve vybrané společnosti
Šmerek, Jakub ; Maloňová, Alexandra (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zjištěním současného stavu motivačního a stimulačního prostředí ve společnosti Reda a. s. Teoretická část práce popisuje obecná i praktická východiska související s danou problematikou. Analytická část je zaměřena na výzkum a rozebírá aktuální stav motivačního a stimulačního prostředí vybrané společnosti, který je popsán za pomoci dotazníkového šetření. Poznatky zjištěné z tohoto šetření a návrhy ke zlepšení současného stavu jsou shrnuty v závěrečné části práce.
|
|
Motivace
Šmerek, Jakub ; Hubinková,, Zuzana (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Hlavním tématem diplomové práce je motivace zaměstnanců ve společnosti DCom s. r. o. Předmětem podnikání této společnosti je hlavně vývoj a výroba vlastních zařízení, spolu s příslušenstvím pro bezdrátové komunikační technologie. Cílem práce je analýza současného stavu motivačních prvků a následný návrh na zlepšení. Práce je rozdělená do tří částí. První se týká teorie spojené s motivací. V další části je krátce představená společnost DCom s. r. o. a je analyzován současný stav motivačních prvků za pomoci dotazníkového šetření. Poslední, třetí část obsahuje návrh na zlepšení motivačních prvků zaměstnanců analyzované společnosti.
|
|
Návrh komunikačního mixu společnosti Autopark Brno a.s.
Šmerek, Jakub ; Horký, Pavel (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá především komunikačním mixem společnosti Autopark Brno a. s., jejímž hlavním zájmem je prodej automobilů značky KIA. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je uvedena teorie týkající se části marketingové komunikace, o který se opírá téma práce. Další část obsahuje informace týkající se marketingové komunikace firmy, SWOT analýzu a popis jednotlivých složek komunikačního mixu. V poslední části je navržena propagace podniku a jednotlivých produktů. Tento návrh slouží pro posílení povědomí o Autoparku Brno a. s. a zvýšení prodejů osobních automobilů Kia.
|
|
Motivace pracovníků ve vybrané společnosti
Šmerek, Jakub ; Maloňová, Alexandra (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zjištěním současného stavu motivačního a stimulačního prostředí ve společnosti Reda a. s. Teoretická část práce popisuje obecná i praktická východiska související s danou problematikou. Analytická část je zaměřena na výzkum a rozebírá aktuální stav motivačního a stimulačního prostředí vybrané společnosti, který je popsán za pomoci dotazníkového šetření. Poznatky zjištěné z tohoto šetření a návrhy ke zlepšení současného stavu jsou shrnuty v závěrečné části práce.
|
|
Návrh komunikačního mixu společnosti Autopark Brno a.s.
Šmerek, Jakub ; Horký, Pavel (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá především komunikačním mixem společnosti Autopark Brno a. s., jejímž hlavním zájmem je prodej automobilů značky KIA. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je uvedena teorie týkající se části marketingové komunikace, o který se opírá téma práce. Další část obsahuje informace týkající se marketingové komunikace firmy, SWOT analýzu a popis jednotlivých složek komunikačního mixu. V poslední části je navržena propagace podniku a jednotlivých produktů. Tento návrh slouží pro posílení povědomí o Autoparku Brno a. s. a zvýšení prodejů osobních automobilů Kia.
|
|
Motivace
Šmerek, Jakub ; Hubinková,, Zuzana (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Hlavním tématem diplomové práce je motivace zaměstnanců ve společnosti DCom s. r. o. Předmětem podnikání této společnosti je hlavně vývoj a výroba vlastních zařízení, spolu s příslušenstvím pro bezdrátové komunikační technologie. Cílem práce je analýza současného stavu motivačních prvků a následný návrh na zlepšení. Práce je rozdělená do tří částí. První se týká teorie spojené s motivací. V další části je krátce představená společnost DCom s. r. o. a je analyzován současný stav motivačních prvků za pomoci dotazníkového šetření. Poslední, třetí část obsahuje návrh na zlepšení motivačních prvků zaměstnanců analyzované společnosti.
|