Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivace pracovníků ve vybrané společnosti
Šmerek, Jakub ; Maloňová, Alexandra (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zjištěním současného stavu motivačního a stimulačního prostředí ve společnosti Reda a. s. Teoretická část práce popisuje obecná i praktická východiska související s danou problematikou. Analytická část je zaměřena na výzkum a rozebírá aktuální stav motivačního a stimulačního prostředí vybrané společnosti, který je popsán za pomoci dotazníkového šetření. Poznatky zjištěné z tohoto šetření a návrhy ke zlepšení současného stavu jsou shrnuty v závěrečné části práce.
Motivace
Šmerek, Jakub ; Hubinková,, Zuzana (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Hlavním tématem diplomové práce je motivace zaměstnanců ve společnosti DCom s. r. o. Předmětem podnikání této společnosti je hlavně vývoj a výroba vlastních zařízení, spolu s příslušenstvím pro bezdrátové komunikační technologie. Cílem práce je analýza současného stavu motivačních prvků a následný návrh na zlepšení. Práce je rozdělená do tří částí. První se týká teorie spojené s motivací. V další části je krátce představená společnost DCom s. r. o. a je analyzován současný stav motivačních prvků za pomoci dotazníkového šetření. Poslední, třetí část obsahuje návrh na zlepšení motivačních prvků zaměstnanců analyzované společnosti.
Návrh komunikačního mixu společnosti Autopark Brno a.s.
Šmerek, Jakub ; Horký, Pavel (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá především komunikačním mixem společnosti Autopark Brno a. s., jejímž hlavním zájmem je prodej automobilů značky KIA. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je uvedena teorie týkající se části marketingové komunikace, o který se opírá téma práce. Další část obsahuje informace týkající se marketingové komunikace firmy, SWOT analýzu a popis jednotlivých složek komunikačního mixu. V poslední části je navržena propagace podniku a jednotlivých produktů. Tento návrh slouží pro posílení povědomí o Autoparku Brno a. s. a zvýšení prodejů osobních automobilů Kia.
Motivace pracovníků ve vybrané společnosti
Šmerek, Jakub ; Maloňová, Alexandra (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zjištěním současného stavu motivačního a stimulačního prostředí ve společnosti Reda a. s. Teoretická část práce popisuje obecná i praktická východiska související s danou problematikou. Analytická část je zaměřena na výzkum a rozebírá aktuální stav motivačního a stimulačního prostředí vybrané společnosti, který je popsán za pomoci dotazníkového šetření. Poznatky zjištěné z tohoto šetření a návrhy ke zlepšení současného stavu jsou shrnuty v závěrečné části práce.
Návrh komunikačního mixu společnosti Autopark Brno a.s.
Šmerek, Jakub ; Horký, Pavel (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá především komunikačním mixem společnosti Autopark Brno a. s., jejímž hlavním zájmem je prodej automobilů značky KIA. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je uvedena teorie týkající se části marketingové komunikace, o který se opírá téma práce. Další část obsahuje informace týkající se marketingové komunikace firmy, SWOT analýzu a popis jednotlivých složek komunikačního mixu. V poslední části je navržena propagace podniku a jednotlivých produktů. Tento návrh slouží pro posílení povědomí o Autoparku Brno a. s. a zvýšení prodejů osobních automobilů Kia.
Motivace
Šmerek, Jakub ; Hubinková,, Zuzana (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Hlavním tématem diplomové práce je motivace zaměstnanců ve společnosti DCom s. r. o. Předmětem podnikání této společnosti je hlavně vývoj a výroba vlastních zařízení, spolu s příslušenstvím pro bezdrátové komunikační technologie. Cílem práce je analýza současného stavu motivačních prvků a následný návrh na zlepšení. Práce je rozdělená do tří částí. První se týká teorie spojené s motivací. V další části je krátce představená společnost DCom s. r. o. a je analyzován současný stav motivačních prvků za pomoci dotazníkového šetření. Poslední, třetí část obsahuje návrh na zlepšení motivačních prvků zaměstnanců analyzované společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.