Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix podniku
Grůzová, Beata ; Škodová, Gabriela (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového mixu podniku. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. V první teoretické části je definován pojem marketing a marketingový mix. Poznatky z teoretické části budou použity při analýze současného stavu marketingového mixu konkrétní společnosti Jezdecké potřeby Kalenda. Na základě provedených analýz v závěru budou navrhnuty vlastní návrhy vedoucí ke zlepšení marketingového mixu podniku.
Marketingový mix podniku
Grůzová, Beata ; Škodová, Gabriela (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového mixu podniku. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. V první teoretické části je definován pojem marketing a marketingový mix. Poznatky z teoretické části budou použity při analýze současného stavu marketingového mixu konkrétní společnosti Jezdecké potřeby Kalenda. Na základě provedených analýz v závěru budou navrhnuty vlastní návrhy vedoucí ke zlepšení marketingového mixu podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.