Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová úskalí gastronomických podniků
Šetenová, Barbora ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je poukázat na stinné a naopak pozitivní stránky oboru marketingu v gastronomii. A to pak zejména v oblasti marketingové komunikace, cenotvorby a tvorby jednotného firemního stylu. Práce se skládá z výzkumů, které zahrnují názory odborníků a zákazníků, přičemž stěžejní výzkum se týká motivace studentů středních gastronomických škol a učilišť ke studiu a práci právě v tomto oboru. Praktické ukázky jsou zaměřeny zejména na podporu prodeje, media relations či procesy, které by měly být dodrženy v kavárenství. Závěr pak shrnuje stěžejní poznatky ze všech realizovaných výzkumů.
Marketingová analýza smysluplnosti založení nové kavárny
Šetenová, Barbora ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Malich, Josef (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat reálnost uskutečnění takového podniku, kterým je kavárna s cukrárnou. Teoretická část se zabývá marketingovými zásadami a praktický úsek se je snaží využívat a převádět do reality. Cílem výzkumu je prokázání smysluplnosti založení kavárny v obci Jesenice a pravděpodobnost návratnosti investice. Hlavní zásadnou práce je celková orientace na zákazníka a zjišťování jeho potřeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.