Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Výuka spojených ročníků na malotřídní škole v kontextu inkluzivního vzdělávání
Šelová, Monika ; Bartoňová, Miroslava (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
Diplomová práce popisuje edukační proces v málotřídní škole v kontextu inkluzivního vzdělávání. Zaměřuje se především na výuku spojených ročníků s edukací žáků se specifickými poruchami učení. Teoretická část obsahuje charakteristiku málotřídních škol, popisuje jejich historický vývoj a zásadní znaky výuky, v neposlední řadě se věnuje roli asistenta pedagoga. Dále se věnuje problematice specifických poruch učení. Popisuje příčiny vzniku a zásady pedagogické intervence u žáků se specifickými poruchami učení. Zaměřuje se na oblast inkluzivního vzdělávání. Cíli praktické části bylo zmapovat zkušenosti učitelů z vybraných málotřídních škol. Vybrat vhodné didaktické metody a způsoby organizace, při kterých lze zachovat diferenciaci i individualizaci směrem k žákům. Následně vytvořit metodickou podporu, ověřit ji v praxi a celkově ji zhodnotit. KLÍČOVÁ SLOVA Málotřídní školy, inkluzivní vzdělávání, specifické poruchy učení

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.