Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
České a americké beauty blogy: komparativní obsahová analýza reklamního potenciálu
Šílová, Kateřina ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Jansa, Petra (oponent) ; Bednařík, Petr (oponent)
Cílem práce je srovnání českých a amerických beauty blogů z pohledu reklamy. Jsou americké beauty blogerky v komerčním využívání svých blogů dále než české? Hledání odpovědi probíhá pomocí kvantitativní obsahové analýzy a předem určených výzkumných otázek. Analýza je zaměřena na několik aspektů, například množství bannerové a textové reklamy, počet fotek kosmetických produktů či zda je uvedena možnost koupě produktu. Následná komparace jednotlivých výsledků ukazuje, že americké beauty blogerky jsou v reklamním využívání skutečně pokročilejší. Je tomu tak zejména díky zapojování do affiliate programů, domlouvání slevových kódů s eshopy či maskování reklamy do běžných příspěvků. Dílčím cílem této práce je zmapování českých beauty blogů, které se stále častěji stávají levným marketingovým kanálem kosmetických firem.
České a americké beauty blogy: komparativní obsahová analýza reklamního potenciálu
Šílová, Kateřina ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Jansa, Petra (oponent) ; Bednařík, Petr (oponent)
Cílem práce je srovnání českých a amerických beauty blogů z pohledu reklamy. Jsou americké beauty blogerky v komerčním využívání svých blogů dále než české? Hledání odpovědi probíhá pomocí kvantitativní obsahové analýzy a předem určených výzkumných otázek. Analýza je zaměřena na několik aspektů, například množství bannerové a textové reklamy, počet fotek kosmetických produktů či zda je uvedena možnost koupě produktu. Následná komparace jednotlivých výsledků ukazuje, že americké beauty blogerky jsou v reklamním využívání skutečně pokročilejší. Je tomu tak zejména díky zapojování do affiliate programů, domlouvání slevových kódů s eshopy či maskování reklamy do běžných příspěvků. Dílčím cílem této práce je zmapování českých beauty blogů, které se stále častěji stávají levným marketingovým kanálem kosmetických firem.
Internetová reklama jako nástroj současného marketingu v informační společnosti
Šílová, Kateřina ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent)
Práce se zabývá internetovým marketingem a poukazuje na vývoj internetové reklamy. Významná část práce je věnována současným trendům marketingu na internetu, zejména kontextovým reklamním systémům. Rozebírány jsou i modely plateb za reklamu. Naznačeno je působení grafické i textové reklamy, důraz je zejména kladen na reklamu bannerovou. Dále pojednává o značných možnostech reklamy na sociální síti Facebook.com, analyzovány jsou vhodná zacílení reklamy s přihlédnutím k nejvyužívanějším aplikacím. Rovněž jsou hodnoceny hlediska tvorby reklamních kampaní.
Analýza internetové komunikace na portálu Centrum.cz
Šílová, Kateřina ; Fonferová, Ľudmila (vedoucí práce) ; Julišová, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce "Analýza internetové komunikace na portálu Centrum.cz" poskytuje přehled o současné komunikaci na významném českém internetovém portálu, potažmo komunikaci v českém internetovém prostředí. Věnuje se vymezení pojmu komunikace a jejímu rozdělení, ve stručnosti se zabývá historií Internetu a vznikem portálů. Práce je členěna na čtyři logické celky. Prvním je "Vznik Internetu a Internet jako komunikační prostředek", který pojednává o způsobech komunikace a jaké komunikační služby Internet nabízí, "Rozdíly ve způsobech využívání Internetu podle věku uživatele", zabývající se sedmi věkovými kategoriemi a nejvyužívanějšími službami Centra.cz , "Časové vymezení používání komunikačních nástrojů" poukazuje na internetovou aktivitu uživatelů a na jejich čas trávený měsíčně/týdně/denně na Internetu, "Použití jazykových prostředků a netiquetta" se zaměřuje na jazykové prostředky používaných jak při psaní e-mailů, tak ve webových fórech či diskuzích. Pro větší přehlednost a komplexnost je text doplněn grafy. V práci použitá data vycházejí ze situace z roku 2006.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.