Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace reklamy internetového obchodu ve vyhledávačích
Zalabák, Vladimír ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Tato práce se zabývá optimalizací reklamy internetového obchodu eshop.thechillidoctor.cz ve vyhledávačích, především PPC reklamy. V České republice představují dva nejčastěji využívané PPC systémy AdWords ve vyhledávací síti Google a Sklik ve vyhledávací síti Seznam. V rámci těchto systémů se vytváří marketingové kampaně skládající se z reklamních sestav složených z kombinací inzerátů a klíčových slov. Vedení internetového obchodu TheChilliDoctor se rozhodlo spustit kampaň vytvořenou autorem bakalářské práce a v době od 1. 11. 2016 do 12. 2. 2017 sledovat přínosnost kampaní. Cíle, které byly pro tuto kampaň stanoveny, kombinují požadavky v oblastech navýšení návštěvnosti, tržeb a počtu objednávek. Na základě výsledků v jednotlivých PPC systémech i výsledků celkových byl společnosti předložen návrh na zlepšení výsledků v oblasti reklamy. Stanovených cílů bylo dosaženo.
Vývoj franchisingu na českém trhu
Skořepová, Štěpánka ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Jaroslav, Jaroslav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá otázkou, zda lze v České republice v oblasti rychlého občerstvení, kde v současné době působí velká řada silných franchisingových konceptů, založit novou úspěšnou franchisu. V teoretické části práce jsou uvedeny obecné informace o franchisingu, přičemž je zvláštní pozornost věnována podstatě franchisingové spolupráce a založení franchisingového podniku. V praktické části bakalářské práce je představen existující gastronomický projekt Amour et Crepes, který působí v oblasti rychlého občerstvení a aktuálně zvažuje svůj další rozvoj pomocí franchisingu. Na základě provedených analýz je posouzena ekonomická efektivnost jak pro Amour et Crepes, jako potencionálního franchisora, tak i pro budoucího franchisanta. Jsou zhodnoceny výhody a nevýhody a posouzena rizika budoucího rozvoje Amour et Crepes pomocí franchisingu. V závěru práce je vydáno doporučení, zda je franchising vhodnou formou, jak rozšířit podnikání Amour et Crepes.
Bariéry elektronického nakupování
Lech, Josef ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Radka, Radka (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat rozvíjecí se oblast elektronického nakupování, identifikovat bariéry a navrhnout řešení, či opatření vedoucí k eliminaci překážek, konkrétně pro eShop O2.cz. K dosažení cílů bylo využito teoretických východisek vypracovaných na základě samostatného studia tematicky zaměřené odborné literatury a dostupných informačních zdrojů. Praktická část byla tvořena za využití dotazování a to jak v elektronické, tak osobní rovině. Získaná data byla analyzována, aby bylo možné ověřit stanoveného hypotézy. Výsledky z dotazníkového šetření poukázaly na nedostatečnou komunikaci bezplatné dopravy a platebních metod eShopu O2.cz, zároveň byla učiněna doporučení pro zlepšení konverzní míry mezi návštěvností a dokončenými objednávkami.
Etika v podnikání a společenská odpovědnost firem
Novotná, Kateřina ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Miroslav, Miroslav (oponent)
Diplomová práce na téma Etika v podnikání a společenská odpovědnost firem zpracovává aktuální téma. Práce je rozdělena na několik částí. Na základě literární rešerše vybrané literatury je zpracována část praktická zabývající se etikou v podnikání a dále odpovědností firem v rovině skutečného praktického podnikání ve společnostech, které se zabývají autobusovou a kamionovou dopravou. Praktická část byla zpracována metodou srovnání čtyř vybraných kritérií, která mají vztah k celospolečenské odpovědnosti firem. Všechny prezentované subjekty se více než deset let zabývají pomocí lidem a skupinám lidí, kteří vzhledem ke zdravotnímu postižení potřebují pomoci zejména v zajištění podpory pro jejich účast na běžném životě jako zdraví lidé, účastnit se různých aktivit sportovního, kulturního a společenského charakteru. Prezentované společnosti tak mnoho let ukazují, jak je jejich pomoc, ale i ostatních podnikatelských subjektů potřebná. Závěrečná část práce obsahuje dvacet pět návrhů zaměřených na rozvoj společenské odpovědnosti firem.
Maloobchodní síť a její vývoj v ČR
Lán, Tomáš ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Tématem diplomové práce je maloobchodní síť a její vývoj v ČR. Jako předmět výzkumu byla zvolena společnost Ahold Czech Republic, a.s. provozující hypermarkety Albert. Konkrétním subjektem je pak hypermarket Albert v Hradci Králové a analyzovanou oblastí je krajské město Hradec Králové. Práce je rozdělena do několika částí. První částí jsou teoretická východiska, kde dochází k charakterizování pojmů, které jsou nezbytné pro pochopení tématu. Jedná se o pojmy jako obchod, maloobchod, maloobchodní síť, hypermarket. Další část je věnována vývojovým etapám maloobchodu v České republice, jak vypovídá název práce. Třetí část je zaměřena na řetězec Ahold Czech Republic, a. s., na konkurenční řetězce Kaufland Česká republika, v. o. s. a Tesco Stores ČR, a. s. a také na konkrétní hypermarket Albert v Hradci Králové. V této kapitole dochází ke komparaci jednotlivých řetězců, jsou zde popsány silné a slabé stránky, je provedena cenová analýza, komparace venkovních prostor, pokladen, dob odbavení a služeb jednotlivých hypermarketů. Dále dochází ke STEP analýze a analýze konkurentů. Další částí je diskuse výsledků, kde dochází k okomentování jednotlivých analýz. Součástí je i dotazníkové šetření a návrhy opatření. Poslední částí je závěr, který uzavírá práci.
Přístup módního průmyslu k trvale udržitelnému rozvoji
Ric, Tomáš ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Marta, Marta (oponent)
Bakalářská práce je rozdělena na dvě osnovní části. Část teoretickou, ve které jsou předkládány základní poznatky o módním průmyslu a trvale udržitelném rozvoji. Tyto poznatky jsou vysvětleny a jsou nalezena pojítka mezi jednotlivými odvětvími. Teoretická část se také zabývá ekonomickými dopady nadprodukce v módním průmyslu a přibližuje alternativy k běžným nákupním návykům. Druhá, tedy praktická část, se zabývá společnostmi s dominantním postavením na trhu a jejich přístupy k řešené problematice. Cílem práce je popsat obecné principy přístupu módního průmyslu k trvale udržitelnému rozvoji, nalézt řešení problematiky a předložit návrhy předcházení dopadům nadměrné produkce.
Vliv značky na kupní chování spotřebitelů
Vladyková, Dana ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Lucie, Lucie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vlivem značky Bio na kupní chování spotřebitelů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretickém přehledu práce je popsána značka, kupní chování spotřebitelů, značka Bio a analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. V praktické části diplomové práce je představena Biofarma Filoun a provedena analýza její obchodní činnosti. Dále tato část práce zahrnuje dotazníkové šetření, které zjišťuje povědomí spotřebitelů o značce Bio. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou v závěru práce navržena pro Biofarmu Filoun opatření a doporučení, která by vedla ke zvýšení prodejnosti a k většímu rozšíření jejich Bio výrobků mezi spotřebitele.
Marketingová komunikace vybraného e-shopu
Kudrnovská, Denisa ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci e-shopu, konkrétně Atmo-shop.cz. Práce je rozdělena na dvě osnovní části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je nejprve zaměřena na e-commerce. Je zde charakterizován tento pojem a je uvedeno, jak se e-commerce rozděluje na internetu. Následně jsou charakterizovány některé pojmy, které spadají pod e-commerce. Dále se teoretická část zaměřuje již na marketingovou komunikaci. Ta spadá do marketingového mixu, proto je zde také charakterizován, včetně jeho nástrojů. Následně jsou zde popsány nástroje komunikace, které se používají v tradičních médiích. V závěru teoretické části se práce zabývá nástroji marketingové komunikace pouze na internetu. V praktické části jsou realizovány poznatky z části teoretické. Konkrétně jsou navržena a doporučena zlepšení marketingové komunikace. Nejdříve je představen e-shop, pro který se bude komunikace navrhovat, je charakterizována cílová skupina a stručně popsán marketingový mix, poté je provedena analýza konkurence. Dále jsou již navrženy a doporučeny vhodné nástroje. Nástroje, které byly realizovány v praxi, jsou následně vyhodnoceny.
Možnosti elektronického nakupování
Burešová, Tereza ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na preference a chování spotřebitelů při nakupování na internetu. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretická východiska a vlastní práce. Teoretická část pojednává o základních pojmech vztahujících se k dané problematice. Dále také shrnuje možnosti plateb, bezpečnosti či podvody na internetu. Závěr je věnován právní úpravě elektronického obchodu v České republice. Druhá část práce je založena na dotazníkovém šetření, které se věnuje poznání chování a preferencí spotřebitelů při nakupování na internetu. Nejdříve byly navrhnuty předpoklady k dané problematice, které následně na základě získaných dat z dotazníků byly zamítnuty nebo potvrzeny. V závěru jsou navržena doporučení pro vlastníky e-shopů na zlepšení důvěry spotřebitelů a také vymezení problémů při nakupování na internetu.
Možnosti elektronického nakupování
Bouchner, Jiří ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Marta, Marta (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem možností elektronického nakupování. Speciálně je tato práce zaměřena na možnosti ochrany spotřebitele pří elektronickém nakupování. V teoretické části stručně nastíňuje historii e-commerce. Dále se zabývá uživatelskými možnostmi elektronického nakupování. Následně řeší problematiku ochrany spotřebitele a problematiku dovozu zboží ze zahraničí. V praktické části zkoumá přehled spotřebitelů v možnostech jejich ochrany. Výsledky interpetuje v podobě doporučení, které mají za úkol zvýšit spotřebitelovu bezpečnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.