Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv značky na kupní chování spotřebitelů
Vladyková, Dana ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Lucie, Lucie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vlivem značky Bio na kupní chování spotřebitelů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretickém přehledu práce je popsána značka, kupní chování spotřebitelů, značka Bio a analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. V praktické části diplomové práce je představena Biofarma Filoun a provedena analýza její obchodní činnosti. Dále tato část práce zahrnuje dotazníkové šetření, které zjišťuje povědomí spotřebitelů o značce Bio. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou v závěru práce navržena pro Biofarmu Filoun opatření a doporučení, která by vedla ke zvýšení prodejnosti a k většímu rozšíření jejich Bio výrobků mezi spotřebitele.

Viz též: podobná jména autorů
2 Vladyková, Dagmar
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.