Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar
Šálený, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky Budweiser Budvar a Pilsner Urquell na českém trhu piva. Teoretická část práce se věnuje značce a jejímu významu, jejímu strategickému řízení a metodám spojeným s výzkumem značky. V praktické části na značky Budweiser Budvar a Pilsner Urquell aplikuji teoretické poznatky a podrobuji ji podrobné analýze s ohledem na její hlavní hodnoty a současnou komunikační kampaň. Stěžejní část této práce tvoří vlastní kvalitativní výzkum, ve kterém zjišťuji, jak je na tyto značky nahlíženo v celé České republice. Poté porovnávám výsledky mezi oběma značkami. Na základě tohoto průzkumu na závěr přikládám možná doporučení pro budoucí vývoj obou značek na českém trhu.
Analýza marketingové strategie společnosti Budějovický Budvar, n.p.
Šálený, Michal ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Budějovický Budvar, n.p. Cílem práce je zhodnotit současnou strategii a navrhnout doporučení do budoucna. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy z oblasti marketingu a tvorby marketingové strategie s využitím obecně známých metod a nástrojů. V praktické části je představena analyzovaná firma, její marketingový mix a marketingová strategie. V práci je zhodnoceno současné využití marketingové strategie. V závěru jsou na základě vyhodnocených analýz provedené doporučení a možné změny.

Viz též: podobná jména autorů
2 ŠÁLENÝ, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.