Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tenzorové součiny vektorových prostorů
Řepík, Michal ; Jančařík, Antonín (vedoucí práce) ; Zhouf, Jaroslav (oponent)
TENZOROVÉ SOUČINY VEKTOROVÝCH PROSTORŮ Bakalářská práce Autor: Michal Řepík Katedra: Katedra matematiky a didaktiky matematiky, Pedago- gická fakulta Univerzity Karlovy v Praze Vedoucí práce: RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D. Klíčová slova: Tenzorový součin, tenzor, bilineární zobrazení, formální lineární obal, faktorový prostor, matice přechodu. Abstrakt Předkládaná bakalářská práce s názvem Tenzorové součiny vektorových pro- storů se zabývá obecnou konstrukcí tenzorového součinu dvou vektorových pro- storů nad stejným tělesem pomocí konceptu linearizace bilineárního zobrazení. Tato konstrukce je doplněna diskuzí nad přístupy alternativními a je rozšířena na konečný systém vektorových prostorů nad stejným tělesem. V práci je defino- ván tenzor typu (p, q) několika způsoby, které spolu navzájem souvisejí. V nepo- slední řadě jsou v textu zavedeny základní operace s tenzory. Práce rovněž podává stručný přehled historického vývoje tenzorového počtu.
Výuka lineární algebry na středních školách
Řepík, Michal ; Jančařík, Antonín (vedoucí práce) ; Bureš, Jiří (oponent)
Předkládaná diplomová práce s názvem Výuka lineární algebry na středních školách je rozdělena na část teoretickou a experimentální. Teoretická část se zabývá identifikací témat lineární algebry v učivu matematiky na středních školách, představuje jejich problematiku a ukazuje možné cesty jejich rozšíření. Mezi tato témata jsou v práci zařazeny vektory a vektorové prostory, skalární součin, soustavy lineárních rovnic a matice. Těžiště diplomové práce spočívá v experimentální části, která tato témata začleňuje do přípravy a následné realizace online vzdělávacího kurzu lineární algebry pro žáky středních škol v rámci projektu Talnet, který se uskutečnil v zimním semestru akademického roku 2015/2016. Výsledky proběhlého kurzu jsou v práci vyhodnoceny.
Výuka lineární algebry na středních školách
Řepík, Michal ; Jančařík, Antonín (vedoucí práce) ; Bureš, Jiří (oponent)
Předkládaná diplomová práce s názvem Výuka lineární algebry na středních školách je rozdělena na část teoretickou a experimentální. Teoretická část se zabývá identifikací témat lineární algebry v učivu matematiky na středních školách, představuje jejich problematiku a ukazuje možné cesty jejich rozšíření. Mezi tato témata jsou v práci zařazeny vektory a vektorové prostory, skalární součin, soustavy lineárních rovnic a matice. Těžiště diplomové práce spočívá v experimentální části, která tato témata začleňuje do přípravy a následné realizace online vzdělávacího kurzu lineární algebry pro žáky středních škol v rámci projektu Talnet, který se uskutečnil v zimním semestru akademického roku 2015/2016. Výsledky proběhlého kurzu jsou v práci vyhodnoceny.
Tenzorové součiny vektorových prostorů
Řepík, Michal ; Jančařík, Antonín (vedoucí práce) ; Zhouf, Jaroslav (oponent)
TENZOROVÉ SOUČINY VEKTOROVÝCH PROSTORŮ Bakalářská práce Autor: Michal Řepík Katedra: Katedra matematiky a didaktiky matematiky, Pedago- gická fakulta Univerzity Karlovy v Praze Vedoucí práce: RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D. Klíčová slova: Tenzorový součin, tenzor, bilineární zobrazení, formální lineární obal, faktorový prostor, matice přechodu. Abstrakt Předkládaná bakalářská práce s názvem Tenzorové součiny vektorových pro- storů se zabývá obecnou konstrukcí tenzorového součinu dvou vektorových pro- storů nad stejným tělesem pomocí konceptu linearizace bilineárního zobrazení. Tato konstrukce je doplněna diskuzí nad přístupy alternativními a je rozšířena na konečný systém vektorových prostorů nad stejným tělesem. V práci je defino- ván tenzor typu (p, q) několika způsoby, které spolu navzájem souvisejí. V nepo- slední řadě jsou v textu zavedeny základní operace s tenzory. Práce rovněž podává stručný přehled historického vývoje tenzorového počtu.

Viz též: podobná jména autorů
6 ŘEPÍK, Michal
4 Řepík, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.