| |
| |
|
Aplikace marketingu ve veterinární ordinaci
Bartůňková, Vendula ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Řezáč, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou hlavních částí. V první, teoretické části, popisuji základní marketingové pojmy, jako je marketing, marketingový mix, SWOT analýza, či teoretická východiska mystery shoppingu. Ve druhé, praktické části se zabývám marketingovými aktivitami veterinární ordinace Zelená liška. Zprvu podrobněji představím veterinární ordinaci s její krátkou historií. Blíže se věnuji analýze konkurence pomocí mystery shoppingu a zhodnocení stávajících aktivit veterinární ordinace dle výsledků z dotazníkového šetření. Na základě výsledků z dotazníkového šetření a mystery shoppingu navrhnu doporučení na zlepšení stávající situace veterinární ordinace Zelená liška.
|
|
Vztahy českých a francouzských surrealistů
ŘEZÁČ, Jiří
Centrem práce je průzkum a analýza dokumentů, korespondence, memoárů a sekundární reflexe vztahů mezi českými a francouzskými surrealisty, primárně z oblasti literární. Pozornost je věnována jak skupině Le grand jeu, tak skupině kolem André Bretona. Na základě provedených srovnání a analýz je poté popsáno utváření vzájemných diskursivních dominant a způsob jejich dobové interpretace.
|
| |
| |