Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Logopedická péče u sluchově postižených dětí mladšího školního věku na základních školách pro sluchově postižené
Čiháková, Sandra ; Housarová, Blanka (vedoucí práce) ; Štěpáníková, Alena (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou logopedické péče u dětí mladšího školního věku se sluchovým postižením. Porovnává výsledky dotazníkového šetření s výsledky pozorování logopedické péče na základních školách pro děti se sluchovým postižením. Cílem diplomové práce je zmapovat současný stav logopedické péče na těchto školách, poukázat na nedostatky a možná řešení.
Logopedická péče u sluchově postižených dětí mladšího školního věku na základních školách pro sluchově postižené
Čiháková, Sandra ; Štěpáníková, Alena (oponent) ; Housarová, Blanka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou logopedické péče u dětí mladšího školního věku se sluchovým postižením. Porovnává výsledky dotazníkového šetření s výsledky pozorování logopedické péče na základních školách pro děti se sluchovým postižením. Cílem diplomové práce je zmapovat současný stav logopedické péče na těchto školách, poukázat na nedostatky a možná řešení.
Specifika komunikace žen (na materiálu diskuzních webů)
Čiháková, Sandra ; Chejnová, Pavla (oponent) ; Janovec, Ladislav (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na sociolingvistickou, pragmatickou a stylistickou analýzu textů z webové stránky www.beremese.cz určené primárně pro ženy. Internetové komunikace (chaty, diskuzní fóra apod.) vykazují přirozenější užívání jazyka, jde často o spontánně vytvořené texty. Zároveň se i uživatelky, které na tomto webu mezi sebou komunikují, chovají určitým způsobem, který je specifický právě pro ženskou komunikaci. Tato práce analyzuje a charakterizuje nejen způsob komunikace uživatelek, ale také jejich vztahy, které se manifestují právě ve vybraných textech.

Viz též: podobná jména autorů
1 Čiháková, Šárka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.