Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Význam genderového auditu při prosazování rovných příležitostí pro ženy a muže: případová studie společnosti Česká spořitelna, a.s.
Čechová, Miroslava ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Šprincová, Veronika (oponent)
Diplomová práce je případovou studií sledující význam genderového auditu při prosazování rovných příležitostí žen a mužů ve společnosti Česká spořitelna, a. s. V teoretické části práce představuje východiska prosazování genderové rovnosti a současně znázorňuje ne/naplňování tohoto konceptu v praxi, konkrétně v oblasti pracovního trhu. Pozornost potom zvláště věnuje genderovému auditu, jakožto jednomu z možných nástrojů, jimiž lze dosáhnout při prosazování rovnosti žen a mužů změny. V empirické části práce za účelem zjištění významu genderového auditu pro společnost Česká spořitelna, a. s. sleduje způsob provedení závěrečné zprávy z prvního genderového auditu, porovnává provedení závěrečných zpráv dvou realizovaných genderových auditů a sleduje postup společnosti při prosazování rovných příležitostí žen a mužů po realizaci prvního genderového auditu. Dopady navržených či již realizovaných opatření jsou nahlíženy kriticky vzhledem k jejich předpokládanému dopadu na genderovou rovnost.
Význam genderového auditu při prosazování rovných příležitostí pro ženy a muže: případová studie společnosti Česká spořitelna, a.s.
Čechová, Miroslava ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Šprincová, Veronika (oponent)
Diplomová práce je případovou studií sledující význam genderového auditu při prosazování rovných příležitostí žen a mužů ve společnosti Česká spořitelna, a. s. V teoretické části práce představuje východiska prosazování genderové rovnosti a současně znázorňuje ne/naplňování tohoto konceptu v praxi, konkrétně v oblasti pracovního trhu. Pozornost potom zvláště věnuje genderovému auditu, jakožto jednomu z možných nástrojů, jimiž lze dosáhnout při prosazování rovnosti žen a mužů změny. V empirické části práce za účelem zjištění významu genderového auditu pro společnost Česká spořitelna, a. s. sleduje způsob provedení závěrečné zprávy z prvního genderového auditu, porovnává provedení závěrečných zpráv dvou realizovaných genderových auditů a sleduje postup společnosti při prosazování rovných příležitostí žen a mužů po realizaci prvního genderového auditu. Dopady navržených či již realizovaných opatření jsou nahlíženy kriticky vzhledem k jejich předpokládanému dopadu na genderovou rovnost.
Ženské osobnosti pantomimy na českých jevištích
Votočková, Kateřina ; PETIŠKOVÁ, Ladislava (vedoucí práce) ; ČECHOVÁ, Miroslava (oponent)
Tato práce má za úkol představit přední zástupkyně žen v oboru pantomimy v ČR, počínaje 20. stoletím. Těchto osobností není moc a snad žádná se nestala v oboru tak úspěšnou, jako je v povědomí širší veřejnosti např. Ladislav Fialka, Boris Hybner a další. Proto práce celkově odkazuje na problém ženství v pantomimě a otázky s tímto tématem spojené. Na ně v závěru práce odpovídají význační představitelé české pantomimy.
Tělo jako experiment v tvorbě choreografky Meg Stuart
Vacovská, Markéta ; HORÁK, Roman (vedoucí práce) ; ČECHOVÁ, Miroslava (oponent)
Diplomová práce pojednává o tvorbě choreografky Meg Stuart. Zkoumá především její nahlížení na tělesnost a představuje hlavní pohybové tendence tvorby choreografky. Hlavním motivem této práce je popis a analýza fyzických cvičení a rozbor tří představení vytvořených v letech 2000 ? 2011.
Studium vzniku autorského představení.
Čechová, Miroslava ; Janák, Aleš (vedoucí práce) ; Pilátová, Jana (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou tvůrčího procesu v autorském představení. Jako praktický příklad uvádím rozbor vlastních autorských představení Mimi a Lord; Sbohem, Tourniére; Hlas Anne Frankové a jejich postupný vývoj od prvotních impulsů, přes konkrétní zkoušení až k premiéře.
Režie v mimickém divadle
Čechová, Miroslava ; Zárubová-Pfeffermannová, Noemi (vedoucí práce) ; Hybner, Boris (vedoucí práce) ; Capko, Štefan (oponent)
Tato práce se zabývá režijní tvorbou mimických představení, tedy představeních, kde převládá mimické a pohybové vyjádření nad verbálním a kde funkci autora, režiséra, choreografa, dramaturga i aktéra většinou zastává jediný člověk, jenž v sobě všechny tyto funkce spojuje. Úloha režiséra a režijně kompoziční struktury je nejen nezpochybnitelná, ale i nezbytná i u nejmenších divadelních tvarů, jako je např. sólová pantomimická etuda. Uvedené kompoziční postupy, jež jsou rozděleny na postupy režijní a choreografické, jsou doplňovány konkrétními příklady z tvorby Theatra Pantomissima a Spitfire Company.

Viz též: podobná jména autorů
11 Cechová, Martina
2 ČECHOVÁ, Magda
2 ČECHOVÁ, Monika
3 Čechová, Magdalena
5 Čechová, Marcela
2 Čechová, Marie
8 Čechová, Markéta
11 Čechová, Martina
4 Čechová, Michaela
1 Čechová, Milada
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.