Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza potřeb zrakově postižených dětí školního věku a jejich naplňování v rámci činnosti občanského sdružení pro podporu tyfloturistického oddílu. Se zaměřením na potřeby z oblasti trávení volného času
Češková, Anna ; Kodymová, Pavla (vedoucí práce) ; Hynek, Ondřej (oponent)
Od září roku 2003 působím jako dobrovolný pracovník v Občanském sdružení pro podporu Tyfloturistického oddílu (dále jen Sdružení). Jedná se o sdružení, které organizuje volnočasové aktivity pro zrakově postižené děti (letní tábory, víkendové výlety, pravidelné oddílové schůzky a jiné činnosti). Již od začátku svého působení ve Sdružení jsem se zamýšlela nad tím, zda činnosti, které tato organizace zrakově postiženým dětem nabízí, odpovídají jejich potřebám. Zamýšlela jsem se také nad tím, jaké místo má Sdružení v systému péče o zrakově postižené děti. Tyto otázky se pro mě staly ještě aktuálnějšími ve chvíli, kdy jsem se jako člen Rady Sdružení v rámci psaní projektů a žádostí o granty ocitla před úkolem napsat, jaké konkrétní cíle Sdružení svými aktivitami sleduje. Zjistila jsem, že cíle definované ve Stanovách Sdružení jsou velice obecné a navíc není jasné, zda odpovídají tomu, jaké potřeby zrakově postižené děti v současnosti skutečně mají a zda se nepřekrývají s cíli, které si kladou jiné instituce (např. škola). Sdružení nemá k dispozici žádnou studii, která by se touto otázkou zabývala. V této práci se snažím zjistit, jaké potřeby1 (především v oblasti trávení volného času) zrakově postižené děti mají a jaké z těchto potřeb by svou činností mohlo Sdružení naplňovat. Zaměřuji se na zrakově postižené...
Využití gamifikace ke zvýšení motivace studentů ve vysokoškolském vzdělávání
Češková, Anna ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Šisler, Vít (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou gamifikace a její implementací v informačním systému Univerzity Karlovy se zaměřením na studenty. Popisuje principy gamifikačních prvků ve vztahu k uživatelským potřebám. Podrobně zkoumá proces vědomí, motivace, vůle a optimálního prožitku. V práci jsou popsány typologie osobností v kontextu motivací a herních prvků. Zvolenou typologií pro návrh gamifikace je typologie MBTI s Keirseyho temperamenty. Obsahuje sestavený žebříček gamifikačních prvků na základě míry motivace ve vztahu k osobnostem. Hodnotí vzdělávací systém v České republice z pohledu využití gamifikačních prvků a zaměření na různé typy osobností. Hlavní částí práce je návrh implementace gamifikačních prvků do informačního systému a gamifikace diplomové práce. Každému prvku byla navržena možná podoba v informačním systému Univerzity Karlovy [Autorský abstrakt].
Analýza potřeb zrakově postižených dětí školního věku a jejich naplňování v rámci činnosti občanského sdružení pro podporu tyfloturistického oddílu. Se zaměřením na potřeby z oblasti trávení volného času
Češková, Anna ; Kodymová, Pavla (vedoucí práce) ; Hynek, Ondřej (oponent)
Od září roku 2003 působím jako dobrovolný pracovník v Občanském sdružení pro podporu Tyfloturistického oddílu (dále jen Sdružení). Jedná se o sdružení, které organizuje volnočasové aktivity pro zrakově postižené děti (letní tábory, víkendové výlety, pravidelné oddílové schůzky a jiné činnosti). Již od začátku svého působení ve Sdružení jsem se zamýšlela nad tím, zda činnosti, které tato organizace zrakově postiženým dětem nabízí, odpovídají jejich potřebám. Zamýšlela jsem se také nad tím, jaké místo má Sdružení v systému péče o zrakově postižené děti. Tyto otázky se pro mě staly ještě aktuálnějšími ve chvíli, kdy jsem se jako člen Rady Sdružení v rámci psaní projektů a žádostí o granty ocitla před úkolem napsat, jaké konkrétní cíle Sdružení svými aktivitami sleduje. Zjistila jsem, že cíle definované ve Stanovách Sdružení jsou velice obecné a navíc není jasné, zda odpovídají tomu, jaké potřeby zrakově postižené děti v současnosti skutečně mají a zda se nepřekrývají s cíli, které si kladou jiné instituce (např. škola). Sdružení nemá k dispozici žádnou studii, která by se touto otázkou zabývala. V této práci se snažím zjistit, jaké potřeby1 (především v oblasti trávení volného času) zrakově postižené děti mají a jaké z těchto potřeb by svou činností mohlo Sdružení naplňovat. Zaměřuji se na zrakově postižené...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.