National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.00 seconds. 
Dance and its Use in Work With Mentally Disabled
Lenková, Petra ; Fričová, Marie (advisor) ; Bartlová, Helena (referee)
Název: Tanec a jeho využití při práci s mentálně postiženými Dance and its use in work with mentally disabled Cíl práce: Hlavním cílem diplomové práce je vysvětlit pojem a význam taneční a pohybové terapie, ukázat důležitost tance v životě lidí postižených trisomií 21. chromozomu, a vytvořit vhodnou cvičební jednotku pro skupinu lidí s Downovým syndromem. Metoda: Potřebné informace jsem získala zejména pozorováním frekventantů s Downovým syndromem docházejících do hodin baletu do občanského sdružení Studio OÁZA, účastí na seminářích taneční a pohybové terapie, studiem literatury a dalších odborných zdrojů. Práce je empiricko-teoretická s využitím experimentu. V práci jsem používala metodu pozorování. Zkoumaný soubor zahrnuje klienty ve věku 25-42 let. Výsledky: Sběr dat byl proveden od března 2005 do června 2006. Poznatky o příznivém vlivu tance na vybranou skupinu lidí s Downovým syndromem a výsledky pozorování budou sloužit k větší informovanosti o taneční a pohybové terapii v České republice. Klíčová slova: Downův syndrom, trisomie 21. chromozomu, pohyb, tanec, terapie
Education and Development of Employees
Lenková, Petra ; Šikýř, Martin (advisor) ; Němec, Otakar (referee)
The Master's Thesis deals with the problematic of education and development of employees. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part introduces the background for the efficient functioning of the system of education and development of employees worked out on literature. Practical part compares the theory with reality. The aim of this thesis is to analyse the system of staff education and development in Henkel company and propose suggestions for improvement of current system.
Loyalty programmes and their impact on customer's loyalty
Lenková, Petra ; Postler, Milan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
This thesis deals with different types of loyalty programmes that are analysed. I describe their impact on the loyalty of customers. The first chapter deals with marketing communication. Marketing communications are divided into personal and impersonal communication, commercial communications, ATL and BTL communications. The second chapter deals with Sales promotion. The third chapter describes the term "customer" and effects that influence customer's decision. The fourth chapter focuses on terms loyalty, loyal customer, attached customer etc. The fifth chapter deals with loyalty programmes. The sixth chapter focuses on chosen loyalty programmes. I compare them in the seventh chapter. The eighth chapter describes methods of measuring customer's loyalty.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.