|
System for Remote Update Management
Kadlubiec, Jakub ; Kupčík, Jan (referee) ; Trchalík, Roman (advisor)
The aim of this bachelor thesis is analysis and implementation of a system for remote update management. The implemented system should offer a way for software developers to update their products. The system is implemented in C# programming language using Windows Forms as an API for the graphical user interface, WCF as a communication API and Microsoft SQL Server as a database server. Textual part of the thesis describes each step, which was made to achieve the predetermined goals (this includes requirements analysis, system analysis, implementation and testing).
|
|
Mobile System for Customer Feedback Collection
Kadlubiec, Jakub ; Szőke, Igor (referee) ; Herout, Adam (advisor)
Práce se zabývá popisem tvorby mobilního systému pro monitoring zákaznické spokojenosti a sběr zpětné vazby od návštěvníků v restauracích s názvem Huerate. Komplexně jsou popsané všechny fáze vývoje systému. První část práce se zabývá analýzou existujících řešení a stavem na trhu. Následně jsou na základně komunikace s majiteli restaurací sestaveny požadavky na systém. Nakonec se práce věnuje samotnému návrhu systému, jeho implementaci a nasazení v restauracích. Systém Huerate běží jako webová aplikace a je dostupný na adrese http://huerate.cz.
|
|
System for Remote Update Management
Kadlubiec, Jakub ; Kupčík, Jan (referee) ; Trchalík, Roman (advisor)
The aim of this bachelor thesis is analysis and implementation of a system for remote update management. The implemented system should offer a way for software developers to update their products. The system is implemented in C# programming language using Windows Forms as an API for the graphical user interface, WCF as a communication API and Microsoft SQL Server as a database server. Textual part of the thesis describes each step, which was made to achieve the predetermined goals (this includes requirements analysis, system analysis, implementation and testing).
|
|
Mobile System for Customer Feedback Collection
Kadlubiec, Jakub ; Szőke, Igor (referee) ; Herout, Adam (advisor)
Práce se zabývá popisem tvorby mobilního systému pro monitoring zákaznické spokojenosti a sběr zpětné vazby od návštěvníků v restauracích s názvem Huerate. Komplexně jsou popsané všechny fáze vývoje systému. První část práce se zabývá analýzou existujících řešení a stavem na trhu. Následně jsou na základně komunikace s majiteli restaurací sestaveny požadavky na systém. Nakonec se práce věnuje samotnému návrhu systému, jeho implementaci a nasazení v restauracích. Systém Huerate běží jako webová aplikace a je dostupný na adrese http://huerate.cz.
|