National Repository of Grey Literature 6 records found  Search took 0.00 seconds. 
Marketing Plan Proposal for a Company Zoko to Enter German Market
Šmídová, Anna ; Krejčí, Ilja (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro vstup na Německý trh pro firmu Zoko. Firma Zoko je malá česká firma operující ve strojírenském průmyslu s výhradním zákazníkem v Rakousku. Na základě teoretických podkladů a analýze současného stavu, práce představuje marketingové návrhy jak vstoupit na nový trh.
Assessment Studies in Selected Company Business in Terms of Cost
Šmídová, Anna ; Krejčí, Ilja (referee) ; Jurová, Marie (advisor)
This thesis deals with assessment studies of business in company Zoko, spol. s r. o. in terms of costs. It introduces the company and costs resulting from the production for the main customer. This production represents the majority of the whole production. Based on knowledge of cost theory and gathered information about the company, it presents measures leading to cost savings from production processes of the company Zoko.
Assessment Studies in Selected Company Business in Terms of Cost
Šmídová, Anna ; Krejčí, Ilja (referee) ; Jurová, Marie (advisor)
This thesis deals with assessment studies of business in company Zoko, spol. s r. o. in terms of costs. It introduces the company and costs resulting from the production for the main customer. This production represents the majority of the whole production. Based on knowledge of cost theory and gathered information about the company, it presents measures leading to cost savings from production processes of the company Zoko.
Marketing Plan Proposal for a Company Zoko to Enter German Market
Šmídová, Anna ; Krejčí, Ilja (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro vstup na Německý trh pro firmu Zoko. Firma Zoko je malá česká firma operující ve strojírenském průmyslu s výhradním zákazníkem v Rakousku. Na základě teoretických podkladů a analýze současného stavu, práce představuje marketingové návrhy jak vstoupit na nový trh.
Zpracování metodiky stanovení příznivého stavu přírodních stanovišť a druhů z hlediska ochrany ve smyslu ustanovení čl
Agentura ochrany přírody a krajiny ČR, Praha ; Vild, Tom ; Blahník, Petr ; Turoňová, Danuše ; Mourek, Jan ; Pokorný, Jiří ; Horst, Jan van der ; Grönhagen, Pär ; Kůrková, Iva ; Hůlová, Štěpánka ; Gaisler, Jiří ; Cepáková, Eva ; Bartošová, Dana ; Dolný, Aleš ; Holuša, Jaroslav ; Kociánová, Milena ; Šmídová, Anna ; Dostálek, Tomáš ; Janeček, Josef ; Pohlová, Renata ; Štechová, Táňa ; Hradílek, Zbyněk ; Dušek, Jan
Cílem projektu je příprava metodik pro stanovení příznivého stavu přírodních stanovišť a druhů z hlediska ochrany. Bude provedena analýza indikátorů a postupů dlouhodobého sledování, výběr indikátorů a metod bude optimalizován. V roce 2005 byly provedeny pilotní návrhy parametrizace u habitatů a některých druhů. Byla řešena problematika extrapolace a sumarizace na úrovni biogeografických oblastí. Postupy hodnocení CS (Conservation status). Řešené oblasti jsou popsané v přílohách.

See also: similar author names
4 ŠMÍDOVÁ, Aneta
5 Šmídová, Andrea
4 Šmídová, Aneta
4 Šmídová, Anežka
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.