Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a vyhodnocení umísťování staveb dle stavebního zákona ve vybrané lokalitě v okrese Brno - venkov
Zichová, Jana ; Hrnčířová, Eva (oponent) ; Superatová, Alena (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou a vyhodnocením umísťování staveb dle stavebního zákona. Práce má dvě části: v teoretické části je v prvé řadě popsán stavební zákon a základní pojmy spojené s umisťováním staveb, dále jsou podrobně rozebrány formy územních rozhodnutí. Vzhledem k tomu, že problematika umisťování staveb je značně rozsáhlá, je snahou práce více se věnovat výjimkám při umisťování staveb, tedy vyhlášce č. 501/2006 Sb., v platném znění. Druhá, praktická část, na třech příkladech ukazuje právě postup projednání výjimek z odstupových vzdáleností v lokalitě Brno-venkov. V závěru práce je zhodnoceno naplnění cílů a jsou uvedeny výsledky práce.
Rodinný dům s provozovnou
Zichová, Jana ; Jelínek, Petr (oponent) ; Balíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá novostavbou samostatně stojícího rodinného domu s provozovnou – kadeřnictvím. Stavba je situována do JZ části městyse Pozořice, asi 15 km východně od Brna. Objekt je navržen jako nepodsklepený, dvoupodlažní, s plochou jednoplášťovou střechou. V 1NP se nachází kadeřnictví a obytné místnosti pro denní užívání, ve 2NP část klidová s ložnicemi a dětskými pokoji. Bytová jednotka je navržena pro 2 dospělé a 3 – 4 děti.
Výběr písní k progresivnímu systému intonačních prvků v hudební výchově na 1. stupni ZŠ
Zichová, Jana ; Váňová, Hana (vedoucí práce) ; Jenčková, Eva (oponent)
V našem hudebním systému se děti učí pěveckému projevu trojí cestou. Nápodobou slyšeného neboli vokální imitací, vokální intonací a vokální improvizací neboli tvořivostí. Často se však ve školní praxi dochází záměně vokální imitace za vokální intonaci, proto je třeba přesně tyto dva termíny definovat, aby nebylo možné je zaměňovat. Vokální imitací nazýváme pěvecké projevy, které vznikají opakováním sluchem vnímaných hudebních útvarů: melodií, témat, motivů, úryvků písní apod.. Při nácviku se snažíme na základě sluchových vjemů napodobit tyto poslouchané útvary co nejpřesněji. Nápodobou slyšeného nedochází hlubší analýze hudebně výrazových prostředků. Nedochází uvědomělým operacím s hudebními představami ani výraznějšímu rozvoji hudební paměti. Vokální intonace je vlastně převod notového zápisu melodie do její odpovídající zvukové podoby za pomoci hlasového orgánu. Na rozdíl od imitace, kde hudební podněty zpracovává sluch, jsou u intonace hlavními hudebními podněty noty, které jsou zpracovávány zrakem. Jak jsem již uvedla imitace není pro dítě tak přínosná, tudíž by měla být pouze jakýmsi předstupněm intonace. Imitačně bychom měli učit ty písně, které jsou pro děti příliš obtížné nebo ty, na jejichž intonační zvládnutí dítě nemá dostatečné znalosti, což se v průběhu školní docházky samozřejmě mění. Výuku...
Analýza a vyhodnocení umísťování staveb dle stavebního zákona ve vybrané lokalitě v okrese Brno - venkov
Zichová, Jana ; Hrnčířová, Eva (oponent) ; Superatová, Alena (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou a vyhodnocením umísťování staveb dle stavebního zákona. Práce má dvě části: v teoretické části je v prvé řadě popsán stavební zákon a základní pojmy spojené s umisťováním staveb, dále jsou podrobně rozebrány formy územních rozhodnutí. Vzhledem k tomu, že problematika umisťování staveb je značně rozsáhlá, je snahou práce více se věnovat výjimkám při umisťování staveb, tedy vyhlášce č. 501/2006 Sb., v platném znění. Druhá, praktická část, na třech příkladech ukazuje právě postup projednání výjimek z odstupových vzdáleností v lokalitě Brno-venkov. V závěru práce je zhodnoceno naplnění cílů a jsou uvedeny výsledky práce.
Výběr písní k progresivnímu systému intonačních prvků v hudební výchově na 1. stupni ZŠ
Zichová, Jana ; Jenčková, Eva (oponent) ; Váňová, Hana (vedoucí práce)
V našem hudebním systému se děti učí pěveckému projevu trojí cestou. Nápodobou slyšeného neboli vokální imitací, vokální intonací a vokální improvizací neboli tvořivostí. Často se však ve školní praxi dochází záměně vokální imitace za vokální intonaci, proto je třeba přesně tyto dva termíny definovat, aby nebylo možné je zaměňovat. Vokální imitací nazýváme pěvecké projevy, které vznikají opakováním sluchem vnímaných hudebních útvarů: melodií, témat, motivů, úryvků písní apod.. Při nácviku se snažíme na základě sluchových vjemů napodobit tyto poslouchané útvary co nejpřesněji. Nápodobou slyšeného nedochází hlubší analýze hudebně výrazových prostředků. Nedochází uvědomělým operacím s hudebními představami ani výraznějšímu rozvoji hudební paměti. Vokální intonace je vlastně převod notového zápisu melodie do její odpovídající zvukové podoby za pomoci hlasového orgánu. Na rozdíl od imitace, kde hudební podněty zpracovává sluch, jsou u intonace hlavními hudebními podněty noty, které jsou zpracovávány zrakem. Jak jsem již uvedla imitace není pro dítě tak přínosná, tudíž by měla být pouze jakýmsi předstupněm intonace. Imitačně bychom měli učit ty písně, které jsou pro děti příliš obtížné nebo ty, na jejichž intonační zvládnutí dítě nemá dostatečné znalosti, což se v průběhu školní docházky samozřejmě mění. Výuku...
Rodinný dům s provozovnou
Zichová, Jana ; Jelínek, Petr (oponent) ; Balíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá novostavbou samostatně stojícího rodinného domu s provozovnou – kadeřnictvím. Stavba je situována do JZ části městyse Pozořice, asi 15 km východně od Brna. Objekt je navržen jako nepodsklepený, dvoupodlažní, s plochou jednoplášťovou střechou. V 1NP se nachází kadeřnictví a obytné místnosti pro denní užívání, ve 2NP část klidová s ložnicemi a dětskými pokoji. Bytová jednotka je navržena pro 2 dospělé a 3 – 4 děti.

Viz též: podobná jména autorů
3 Zichová, Jitka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.