Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dánsko mezi NATO a EU: Proměny dánského atlantismu
Zahrádková, Martina ; Váška, Jan (vedoucí práce) ; Weiss, Tomáš (oponent)
Tato práce se věnuje změně přístupu Dánska k EU a NATO v kontextu jeho bezpečnostní a obranné politiky po konci studené války. Dánsko bylo jedním ze zakládajících členů NATO v roce 1949. I přes to, že se nejedná o neutrální stát, rozhodlo se po nezdařeném referendu v roce 1992, ve kterém dánští občané odmítli Maastrichtskou smlouvu, pro výjimku ze Společné bezpečnostní a obranné politiky EU. Dánsko pak usilovalo o bližší vztah s USA a podporovalo americké zahraniční operace v rámci NATO, které byly ostatními evropskými členy často považovány za kontroverzní. Tento přístup postavil Dánsko do pozice atlantisty a opatrného člena EU, který se stavěl proti další integraci. V roce 2022 se Dánsko nicméně rozhodlo zrušit bezpečnostní opt-out a účastnit se SBOP. Tato práce sleduje bezpečnostní a obrannou strategii Dánska po konci studené války. Práce za použití teorie rolí jako teoretického rámce zkoumá vnější a vnitřní faktory, které vedly k rozhodnutí výjimku zrušit. Práce rovněž analyzuje, zda Dánsko během sledovaného časového období změnilo svou roli v EU a NATO a jaký byl rozsah této změny.
Podnikatelský plán
Zahrádková, Martina ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Štamfestová, Petra (oponent)
Práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pekárny, která se zaměřuje na žitné a kvasové výrobky, přičemž vyrábí i produkty klasické. Cílem práce je zhodnocení provozuschopnosti a životaschopnosti malé pekárny, která dodává pouze do pěti částí Prahy. V teoretické části budou popsány metody a postupy sestavení podnikatelského plánu, které budou použity v části praktické.
Analýza reklam zdravých potravin
Zahrádková, Martina ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Práce se zabývá vyjádřením zdraví v reklamách. Zkoumá jednotlivé reklamy pomocí sémiotické analýzy, která je rozdělena do několika částí. Především analyzuje působení reklamy, její jazykový obsah a význam reklamy. V závěru jsou tyto reklamy porovnány a vybrány motivy, které všechny tyto reklamy spojují. Výsledkem je pak obraz o zdraví, jak je prezentováno v reklamách.

Viz též: podobná jména autorů
6 ZAHRÁDKOVÁ, Marie
6 Zahrádková, Marie
4 Zahrádková, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.