Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Práce se studenty se specifickými poruchami učení v Dys-centru Praha
Wagnerová, Jitka ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Mužáková, Monika (oponent)
Ve své bakalářské práci .. Práce se studenty se specifickými poruchami učení v Dyscentru Praha" se věnuj i problematice dospívaj ících, studentů středních škol, se specifickými poruchami učení a možnostmi práce s nimi, zejména v Dys-centru Praha. Cílem práce je sestavit kazuistiky dvou klientů Dys-centra a na jejich případě ukázat důležitost podpory a práce se studenty se specifickými poruchami učenÍ. Na začátku bakalářské práce popisuji dospívání jako důležitou etapu lidského života a profit studenta střední školy se specifickými poruchami učení a projevům těchto poruch. Seznamuji s možností diagnostiky a systémem péče a vzdělávání žáků s poruchami učenÍ. V závěru práce popisuji metody použité pro sestavení následujících kazuistik.
Role speciálního pedagoga na středních školách
Wagnerová, Jitka ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
Název: Role speciálního pedagoga na střední škole Abstrakt: Diplomová práce zpracovává téma role speciálního pedagoga při vzdělávání na středních školách. Přináší teoretické a praktické podněty, ze který lze vycházet při poskytování speciálně pedagogického poradenství a podpory žákům a pedagogům. Součástí práce je doložení pozitivního přínosu působení speciálního pedagoga na střední škole a to prostřednictvím analýzy dotazníkového šetření ve vybraných středních školách. Klíčová slova: střední škola, speciální pedagog, speciálně pedagogické poradenství, podpora žáků a pedagogů
Práce se studenty se specifickými poruchami učení v Dys-centru Praha
Wagnerová, Jitka ; Mužáková, Monika (oponent) ; Strnadová, Iva (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci .. Práce se studenty se specifickými poruchami učení v Dyscentru Praha" se věnuj i problematice dospívaj ících, studentů středních škol, se specifickými poruchami učení a možnostmi práce s nimi, zejména v Dys-centru Praha. Cílem práce je sestavit kazuistiky dvou klientů Dys-centra a na jejich případě ukázat důležitost podpory a práce se studenty se specifickými poruchami učenÍ. Na začátku bakalářské práce popisuji dospívání jako důležitou etapu lidského života a profit studenta střední školy se specifickými poruchami učení a projevům těchto poruch. Seznamuji s možností diagnostiky a systémem péče a vzdělávání žáků s poruchami učenÍ. V závěru práce popisuji metody použité pro sestavení následujících kazuistik.

Viz též: podobná jména autorů
2 Wagnerová, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.