Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání hodnoty značky klubu HC Sparta Praha jejími fanoušky
Tománek, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Vnímání hodnoty značky klubu HC Sparta Praha jejími fanoušky Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, jak fanoušci klubu HC Sparta Praha vnímají hodnotu této značky. Výzkum bude proveden na základě kvantitativního výzkumu, jenž bude prováděn konkrétně metodou elektronického dotazování. Metody: Samotná diplomová práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem, konkrétně tématem brand equity, a pro zjištění vnímání hodnoty značky HC Sparta Praha je použit marketingový výzkum založený na kvantitativním způsobu dotazování, konkrétně se jedná o dotazování elektronické. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že fanoušky klubu HC Sparta Praha jsou v drtivé většině muži, z nichž velká část klub podporuje více jak 10 let. Tato skupina fanoušků je k tomuto klubu velmi loajální, což se projevuje jak v četném navštěvování domácích utkání HC Sparta Praha, nákupu merchandisingových předmětů, tak v neposlední řadě také ve skutečnosti, že být fanouškem klubu HC Sparta Praha pro ně představuje nejdůležitější důvod, z kterého domácí zápasy HC Sparta Praha navštěvují. Naopak dle zjištěných výsledků se jako největší současný problém klubu HC Sparta Praha jeví budování jeho nové mladší fanouškovské základny. Klíčová slova: brand equity, image, loajalita, merchandising, zákazník, fanoušek
Preference zákazníků jednotlivých fitness center v Poděbradech
Tománek, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Preference zákazníků jednotlivých fitness center v Poděbradech Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit preference jednotlivých návštěvníků tří konkrétně vybraných fitness center v Poděbradech. Vedlejším cílem je poté na základě získaných dat poskytnout zpětnou vazbu jednotlivým majitelům vybraných fitness center společně s doporučením dalšího možného rozvoje v rámci jejich fitness centra. Metody: Tato práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem a pro zjišťování preferencí zákazníků je použit marketingový výzkum založený na kvantitativním způsobu dotazování, konkrétně se jedná o dotazování elektronické, které představuje hlavní použitou metodu v této práci. Výsledky: Výsledkem práce je poskytnutí doporučení dalšího rozvoje majitelům jednotlivých fitness center v Poděbradech na základě zjištěných preferencí návštěvníků těchto fitness center vyplývajících z dotazníkového šetření. Klíčová slova: marketing, fitness, servicescape, motivace, sportovní služby

Viz též: podobná jména autorů
4 Tománek, Daniel
1 Tománek, David
4 Tománek, Drahomír
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.