Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efekt fyzioterapie založené na neurofyziologickém podkladě na funkci horních končetin a stabilitu trupu u lidí s roztroušenou sklerózou mozkomíšní
Tichá, Eliška ; Řasová, Kamila (vedoucí práce) ; Řeháčková, Hana (oponent)
Úvod: Porucha funkce horních končetin a stability trupu jsou častým projevem roztroušené sklerózy (RS), který může významně snižovat kvalitu života a negativně ovlivňovat běžné denní aktivity. Fyzioterapie má nezastupitelnou roli v léčbě tohoto onemocnění, avšak dosud není jasná evidence, zda skrze zlepšení svalové síly, koordinace a jemné motoriky může zlepšit také kvalitu života a snížit dopad onemocnění na běžné denní aktivity. Cíl: Cílem této práce je prokázat efekt fyzioterapie na neurofyziologickém podkladě na funkci horních končetin a stabilitu trupu u lidí s RS. Metodika: U lidí s RS, jejichž EDSS skóre je 1,5-7 a kteří mají nějaký problém s horními končetinami, byla použita terapie na neurofyziologickém podkladě kombinující dvě metodiky - Motorické programy aktivující terapie a Proprioceptivní neuromuskulární facilitace. Terapie probíhala individuálně a trvala přibližně hodinu, dohromady probandi absolvovali 15 terapií s frekvencí 2x týdně. Nejpozději týden před a po terapiích podstoupili vstupní a výstupní vyšetření. V tomto vyšetření nejdříve absolvovali vyšetřovací testy zaměřené na funkci horních končetin a stabilitu trupu - Five times Sit to Stand Test, Nine Hole Peg Test, Box and Block Test a vyšetření síly stisku ruky a posturálního třesu ruky. Následně vyplnili dotazníky - Stupnice...
Tupeská keramická tradice v současných kontextech. Edukační projekt od nuly
Tichá, Eliška ; Kovandová, Anna (vedoucí práce) ; Hůla, Zdenek (oponent)
Tichá, E.: Tupeská keramická tradice v současných kontextech. Edukační projekt od nuly. /Diplomová práce/ Praha 2014, Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, katedra výtvarné výchovy, 119 s. (Přílohy: Panely s fotodokumentací a artefakty (6 ks), Komiks (50 str.), 97 položek obrazové dokumentace) Práce obsahuje teoretickou studii a výtvarný projekt, které jsou obsahově propojeny tématem tupeské keramické tvorby. Na základě studia odborné literatury a dobových pramenů přináší informace o tupeské keramice, její historii, technologii a tradici a tyto informace zasazuje do širších dobových, kulturních a uměleckých souvislostí. Vlastní výtvarné výstupy představují téma tupeské keramiky v současném kontextu. Hlavním přínosem práce je autorský návrh uceleného pedagogického projektu vycházejícího z tradice tupeské keramiky, jeho realizace a vyhodnocení. Výsledky pětileté práce prokazují, že tupeská keramická tradice je nosná a široce využitelná v současném kontextu pedagogické práce s dětmi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Tupeská keramická tradice v současných kontextech. Edukační projekt od nuly
Tichá, Eliška ; Kovandová, Anna (vedoucí práce) ; Hůla, Zdenek (oponent)
Tichá, E.: Tupeská keramická tradice v současných kontextech. Edukační projekt od nuly. /Diplomová práce/ Praha 2014, Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, katedra výtvarné výchovy, 119 s. (Přílohy: Panely s fotodokumentací a artefakty (6 ks), Komiks (50 str.), 97 položek obrazové dokumentace) Práce obsahuje teoretickou studii a výtvarný projekt, které jsou obsahově propojeny tématem tupeské keramické tvorby. Na základě studia odborné literatury a dobových pramenů přináší informace o tupeské keramice, její historii, technologii a tradici a tyto informace zasazuje do širších dobových, kulturních a uměleckých souvislostí. Vlastní výtvarné výstupy představují téma tupeské keramiky v současném kontextu. Hlavním přínosem práce je autorský návrh uceleného pedagogického projektu vycházejícího z tradice tupeské keramiky, jeho realizace a vyhodnocení. Výsledky pětileté práce prokazují, že tupeská keramická tradice je nosná a široce využitelná v současném kontextu pedagogické práce s dětmi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
8 TICHÁ, Eva
1 Tichá, Emilie
8 Tichá, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.