| |
| |
|
Technická analýza
Tesař, Petr ; Doubravský, Karel (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na obecnou charakteristiku technické analýzy a využití jejích nástrojů pro podporu rozhodování při obchodování na akciovém trhu. V rámci teoretické části jsou zpracována teoretická východiska vztahující se zejména k technické analýze. Na konkrétním akciovém titulu je následně pomocí navržené aplikace provedena analýza jednotlivých indikátorů technické analýzy. V závěru je porovnána ziskovost a spolehlivost použitých indikátorů.
|
| |
| |
|
Zjištění motorických schopností hráčů ragby
Tesař, Petr ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Hrabinec, Jiří (oponent)
V diplomové práci představím ragby. Seznámím se stručnou historií ve světě a v České republice. Seznámím s druhy ragby a pravidly. Představím faktory ovlivňující sportovní výkon v ragby. Determinuji pohybové schopnosti. V praktické části jsou zjišťovány pohybové schopnosti hráčů pomocí testování Unifittest 6 - 60. Měření proběhlo na hráčích RC Tatra Smíchov.
|
|
Nabídka volnočasových pohybových aktivit pro děti s disabilitou v regionu Strakonice
TESAŘ, Petr
Téma bakalářské práce je nabídka volnočasových pohybových aktivit pro děti s disabilitou v regionu Strakonice. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část, popisuje jednotlivé disability (mentální, sluchovou a zrakovou) a s nimi související termíny. Dalšími tématy teoretické části jsou pohybová volnočasová aktivita, řízená pohybová aktivita a samotná charakteristika regionu Strakonice. Druhá - praktická část bakalářské práce se zabývá výzkumným šetřením v regionu Strakonice. Pro výzkum bylo použito anketní šetření, které mělo za úkol zmapovat nabídku volnočasových pohybových aktivit v regionu Strakonice umožňující zapojení i dětí s disabilitou mentální, sluchovou a zrakovou ve věku 8 - 15 let. Dále se praktická část práce zabývá názorem intaktních děti na integraci disabilních dětí do jimi navštěvovaných pohybových aktivit a chutí dětí s disabilitou navštěvovat volnočasové pohybové aktivity společně s intaktními dětmi. Vzhledem k vzájemnému propojení se výzkumu za použití anketního šetření zúčastnilo celkem 17 ředitelů škol a sportovišť, 24 učitelů, 33 intaktních dětí, 27 dětí s disabilitou a 13 rodičů dětí s disabilitou. Z výsledků zkoumání vyplynulo, že v místech prováděného výzkumu je nabízeno 132 pohybových aktivit pro děti s disabilitou ve věku 8 - 15 let. Intaktní děti jsou ze 72 % nakloněny integraci dětí s disabilitou do jimi navštěvovaných pohybových aktivit. Děti s disabilitou uvedly v 96 %, že se rády zapojí do pohybových aktivit s intaktními dětmi.
|
| |
| |
| |