Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hra ve věkově homogenních a heterogenních třídách v mateřské škole
Polesná, Petra ; Koťátková, Soňa (vedoucí práce) ; Havlová, Jana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na hru ve věkově homogenních a heterogenních třídách v mateřské škole. Tvoří ji teoretická a praktická část. Teoretická část se zabývá srovnáním podmínek pro hru dětí ve dvou časově od sebe vzdálených programech, vybranými alternativními programy, hračkou a soubory hraček, úlohou učitelky při volné hře a věnuje se i výhodám a nevýhodám věkově homogenního a heterogenního uspořádání dětí ve třídách. Praktickou část tvoří pozorování volné hry věkově homogenní a heterogenní skupiny dětí a ověřování experimentu s herním souborem. Ve věkově heterogenní skupině se dále zabývá tendencí dětí k vytváření tematických souborů hraček a následným porovnáním výsledků hry ve dvou věkově heterogenních skupinách.
Hra ve věkově homogenních a heterogenních třídách v mateřské škole
Polesná, Petra ; Koťátková, Soňa (vedoucí práce) ; Havlová, Jana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na hru ve věkově homogenních a heterogenních třídách v mateřské škole. Tvoří ji teoretická a praktická část. Teoretická část se zabývá srovnáním podmínek pro hru dětí ve dvou časově od sebe vzdálených programech, vybranými alternativními programy, hračkou a soubory hraček, úlohou učitelky při volné hře a věnuje se i výhodám a nevýhodám věkově homogenního a heterogenního uspořádání dětí ve třídách. Praktickou část tvoří pozorování volné hry věkově homogenní a heterogenní skupiny dětí a ověřování experimentu s herním souborem. Ve věkově heterogenní skupině se dále zabývá tendencí dětí k vytváření tematických souborů hraček a následným porovnáním výsledků hry ve dvou věkově heterogenních skupinách.
Hra a hračka v mateřské škole
Polesná, Petra ; Koťátková, Soňa (vedoucí práce) ; Opravilová, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na výběr teoretických východisek pro přiblížení hry jako základní dětské potřeby a mateřské školy jako místa pro hru v dětské skupině. Dále se zabývá hračkou od její historie až po současnost a soubory hraček. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na hru a hračku v mateřských školách z hlediska vybavenosti soubory hraček a jejich oblíbeností u dětí. Dalším záměrem je také zjistit, jakou mají děti tendenci k vytváření tématických souborů hraček ve svých hrách a jak budou reagovat na nově vytvořený tématický soubor. K dosažení dvou cílů byla využita metoda pozorování. Pozorování proběhlo v mateřské škole v rozmezí dvou týdnů, na začátku školního roku a v průběhu školního roku. K dosažení třetího cíle směroval čtyřtýdenní experiment s nově vytvořeným tématickým hracím souborem doplněný záměrným pozorováním zaměřeným na procesy a vztahy mezi dětmi při hře s novým herním souborem. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
1 Polesná, Pavlína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.