|
Certifikovaná metodika digitalizace všech typů obrazových zdrojů filmových materiálů
Jícha, Marek ; Šofr, Jaromír ; Myslík, Jiří ; Pecák, Josef ; Macák, Jiří ; Weiser, Antonín ; Mathé, Ivo ; Páta, Petr ; Rejholec, Pavel ; Neubauer, Petr ; Fliegel, Karel ; Novák, Miloslav ; Rund, František ; Husník, Libor ; Gunaratna, Vidu ; Šimunek, Jiří ; Vítek, Stanislav ; Procházka, Martin ; Souček, Daniel ; Piškula, Martin ; Jedlička, Miroslav ; Stuchlík, Zdeněk
Plný text: PDF
|
|
Certifikovaná metodika stanovení korelace mezi kolorimetrickými parametry u filmového obrazu a úrovněmi v R, G, B kanálech u digitálních obrazových souborů tak, aby kolorimetrické hodnoty obou obrazů na plátně si vzájemně odpovídaly
Jícha, Marek ; Pecák, Josef ; Myslík, Jiří ; Weiser, Antonín ; Šofr, Jaromír ; Macák, Jiří ; Rejholec, Pavel ; Neubauer, Petr ; Mathé, Ivo ; Páta, Petr ; Fliegel, Karel ; Novák, Miloslav ; Rund, František ; Husník, Libor ; Gunaratna, Vidu ; Jedlička, Miroslav ; Šimunek, Jiří ; Vítek, Stanislav ; Procházka, Martin ; Souček, Daniel ; Piškula, Martin
Plný text: PDF
|
|
Certifikovaná metodika stanovení korelace mezi jasy na plátně u filmového obrazu a úrovněmi v jasovém kanálu u digitálních obrazových souborů tak, aby jasy obrazu na plátně u digitální projekce odpovídaly jasům u filmové projekce
Jícha, Marek ; Pecák, Josef ; Myslík, Jiří ; Weiser, Antonín ; Šofr, Jaromír ; Macák, Jiří ; Rejholec, Pavel ; Neubauer, Petr ; Mathé, Ivo ; Páta, Petr ; Fliegel, Karel ; Novák, Miloslav ; Rund, František ; Husník, Libor ; Gunaratna, Vidu ; Jedlička, Miroslav ; Šimunek, Jiří ; Vítek, Stanislav ; Procházka, Martin ; Souček, Daniel ; Piškula, Martin
Plný text: PDF
|
|
Certifikovaná metodika statistického vyhodnocení shody zrakového a sluchového vjemu filmového a digitálního záznamu a vytvoření hodnoticí stupnice
Jícha, Marek ; Pecák, Josef ; Myslík, Jiří ; Weiser, Antonín ; Šofr, Jaromír ; Macák, Jiří ; Rejholec, Pavel ; Neubauer, Petr ; Mathé, Ivo ; Páta, Petr ; Fliegel, Karel ; Novák, Miloslav ; Rund, František ; Husník, Libor ; Gunaratna, Vidu ; Jedlička, Miroslav ; Šimunek, Jiří ; Vítek, Stanislav ; Procházka, Martin ; Souček, Daniel ; Piškula, Martin
Plný text: PDF
|
|
Certifikovaná metodika stanovení korelace frekvenčního a dynamického průběhu originálního zvukového mixu vůči restaurovanému mixu tak, aby zvuk u digitální projekce odpovídal parametrům projekce filmové
Jícha, Marek ; Pecák, Josef ; Myslík, Jiří ; Weiser, Antonín ; Šofr, Jaromír ; Macák, Jiří ; Rejholec, Pavel ; Neubauer, Petr ; Mathé, Ivo ; Páta, Petr ; Fliegel, Karel ; Novák, Miloslav ; Rund, František ; Husník, Libor ; Gunaratna, Vidu ; Jedlička, Miroslav ; Šimunek, Jiří ; Vítek, Stanislav ; Procházka, Martin ; Souček, Daniel ; Piškula, Martin
Plný text: PDF
|
|
Certifikovaná metodika kolorimetrické a jasové analýzy filmového obrazu na plátně a struktury klíčových scén černobílých a barevných filmů z hlediska světlotonality obrazu
Jícha, Marek ; Pecák, Josef ; Myslík, Jiří ; Weiser, Antonín ; Šofr, Jaromír ; Macák, Jiří ; Rejholec, Pavel ; Neubauer, Petr ; Mathé, Ivo ; Páta, Petr ; Fliegel, Karel ; Novák, Miloslav ; Rund, František ; Husník, Libor ; Gunaratna, Vidu ; Jedlička, Miroslav ; Šimunek, Jiří ; Vítek, Stanislav ; Procházka, Martin ; Souček, Daniel ; Piškula, Martin
Plný text: PDF
|
|
Certifikovaná metodika digitálního restaurování filmů, jejímž výsledkem je digitálně restaurovaný autorizát (DRA)
Jícha, Marek ; Pecák, Josef ; Myslík, Jiří ; Weiser, Antonín ; Šofr, Jaromír ; Macák, Jiří ; Rejholec, Pavel ; Neubauer, Petr ; Mathé, Ivo ; Páta, Petr ; Fliegel, Karel ; Novák, Miloslav ; Rund, František ; Husník, Libor ; Gunaratna, Vidu ; Jedlička, Miroslav ; Šimunek, Jiří ; Vítek, Stanislav ; Procházka, Martin ; Souček, Daniel ; Piškula, Martin
Plný text: PDF
|
|
Black and White Cinematography in the Digital Era
Burgos Barbosa da Silva, Guilherme ; FUXJÄGER, Klaus (vedoucí práce) ; PECÁK, Josef (oponent)
I want to understand why B&W filmmaking is appearing as an artistic form in contemporary times, and how these films are being made technically. To explore the technology currently being used, I will create a test and examine results of the same scene filmed with RED color, RED bw, ARRI color, ARRI bw and Double X. I plan to analyze raw images for comparign first characteristics, then apply color grading to get final b&w results.
|
| |
| |