Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rodinný dům
Orságová, Veronika ; Bečkovská, Tereza (oponent) ; Nespěšný, Ondřej (vedoucí práce)
Hlavním tématem této bakalářské práce je zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby na rodinný dům v souladu s platnou legislativou. Cílem práce je naprojektovat a popsat navrhovanou dispozici budovy, vhodně zvolit konstrukční systém, materiály, vyřešit osazení do terénu s ohledem na dosavadní stav pozemku a respektovat okolní zástavbu. Podkladem práce byl územní plán obce, katastr nemovitostí a geologická mapa. Novostavba bude umístěna na rovinatém terénu v odlehlé a klidné části Pardubic na ploše, jejíž způsob využití je dle územně plánovací dokumentace bydlení nízkopodlažní předměstské. Navrhovaný dům je dvoupodlažní nepodsklepený objekt, který je uzpůsoben pro bydlení čtyř osob. Projekt se zaměřuje na vytvoření funkčního domova s optimálním využitím prostoru a oddělením jednotlivých zón. Konstrukční systém je stěnový. Pro obvodové zdivo bylo využito vápenopískových bloků s vnějším kontaktním zateplením z polystyrenových fasádních desek. Vodorovné konstrukce budou provedeny z monolitického železobetonu. Zastřešení hlavního objektu je zajištěno těžkou systémovou konstrukcí střechy. Druhá část objektu je zastřešena plochou, vegetační střechou s atikou. V prvním nadzemním podlaží je komunikační a společenská zóna, kde je situován především prostorný obývací pokoj s jídelnou a kuchyňským koutem. V druhém nadzemním podlaží je oddělená klidová zóna, kde se nachází především dětské pokoje a ložnice. V obou nadzemních podlažích je navržena koupelna a samostatné WC.
Rozkrývání smyslu básnického textu se žáky 3.ročníku ZŠ
Orságová, Veronika ; Hník, Ondřej (vedoucí práce) ; Peterka, Josef (oponent)
Cílem mé práce je hledání cest a metod, pomocí kterých s žáky budu moci co nejefektivněji odkrývat smysl básnického textu. Odkrývání smyslu básně vyžaduje aktivní přístup žáka. Je neslučitelné s transmisivním přístupem ve výuce. Mnoho poznatků je inspirováno konstruktivistickým způsobem výuky. Práce je zaměřena na žáky 3. ročníků základní školy. V praktické části na základě získaných poznatků z odborné literatury navrhuji, pilotně ověřuji a reflektuji takové literárně výchovné aktivity na 1. stupni základní školy, ve kterých má učitel jako primární cíl odkrývání smyslu básnického textu. Metody užité v této práci jsou v souladu s programem Čtením a psaním ke kritickému myšlení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.